نشست مشاور ورزشی مدیرعامل چادرملو و روسای هیات های ورزشی اردکان

نشست مشاور ورزشی مدیرعامل چادرملو و روسای هیات های ورزشی اردکان
کدخبر : 21507

بنا به راهبرد تعیین شده از سوی ناصر تقی زاده مدیر عامل و عضو هیات مدیره شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در لزوم حمایت از استعدادها و نخبگان ورزشی شهرستان اردکان طی جلسه ای در محل مجتمع صنعتی چادرملو، روسای هیات های ورزشی شهرستان اردکان به بیان مشکلات و موانع هیات های ورزشی پرداختند.

به گزارش رصد اقتصادی: درنشست مشاور ورزشی مدیرعامل چادرملو و روسای هیات های ورزشی اردکان که فروزان فر سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان اردکان حضور داشتند، از حمایت و سرمایه گذاری شرکت چادرملو در حوزه ورزش  تقدیر نمودند.

محمدرضا شریف با ارائه راهکار در خصوص حمایت از ورزش پایه در تمامی رشته های مستعد و شناسایی نخبگان ورزشی با همکاری و هماهنگی دفتر نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی را بیان نمودند.

پیش از این جلسه ایشان نشستی را با مدیرگروه های دانشگاه دولتی، آزاد اسلامی و رییس اداره آموزش و پرورش اردکان شهرستان اردکان در  در زمینه همکاری های سه جانبه فی مابین نهادهای دانشگاهی و آموزش و پرورش و شرکت چادرملو در جهت کشف و پرورش استعدادهای شهرستان برگزار نمودند.

از دیگر برنامه های ایشان بررسی و بازدید از پیشرفت پروژه عظیم ورزشی تفریحی آموزشی ۴۳ هکتاری چادرملو، جلسه با دفتر نماینده مردم اردکان در مجلس شورا اسلامی و همچنین جلسه با سرپرست اداره ورزش و (https://t.me/chadormalou_picture/82) جوانان جهت بازدید از اماکن ورزشی  خواهد بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه