سنگ آهن مرکزی

قدردانی فرمانده انتظامی استان یزد از مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی در احداث مرکز آموزشی شیخ محمد تقی بافقی

قدردانی فرمانده انتظامی استان یزد از مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی در احداث مرکز آموزشی شیخ محمد تقی بافقی
کدخبر : 21547

​سردار بهدانی فرد فرمانده انتظامی استان یزد صبح امروز در دیدار با مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی از مساعدت های مالی قابل تقدیر فلاح مبارکه در ساخت مرکز آموزشی شیخ محمد تقی بافقی تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش رصد اقتصادی به نقل از مرکز اطلاع رسانی شرکت؛ سرتیپ دوم پاسدار بهدانی فرد فرمانده انتظامی استان یزد به همراه حدادی رئیس عقیدتی سیاسی بافق، سرهنگ ارشدی معاون آموزشی انتظامی استان، سرهنگ طولابی نژاد فرمانده انتظامی شهرستان بافق و سرگرد جواهری رئیس حفاظت اطلاعات انتظامی بافق صبح امروز با مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی در هتل نیکان دیدار و گفتگو کردند.

فرمانده انتظامی استان یزد در این دیدار ضمن تشکر از حمایت ها و همکاری شرکت سنگ آهن مرکزی در ساخت مرکز آموزشی آیت الله شیخ محمد تقی بافقی،با بیان روند این پروژه امیدوار شد با پیگیری های ناجا و مساعدت های شرکت سنگ آهن هر چه زودتر به سرانجام برسد تا گام مثبتی برای استان برداشته شود.

وی با اشاره به راه اندازی مرکز آموزش نظامی فرعی در یزد برای جوانان متاهل افزود: 13 هزار سرباز غائب در استان یزد وجود داشت که از سال گذشته با راه اندازی مرکز آموزشی نظامی فرعی ضمن تقویت یگان های خود،مشکلات این افراد نیز رسیدگی و حل شد. 

سپس فلاح مبارکه ضمن خوش آمدگویی به مسئولان حاضر با بیان اینکه شرکت سنگ آهن کمک های لازم در جهت شروع و توسعه پروژه را انجام داده است،گفت: این مجموعه با توجه به پتانسیل هایی که در بحث ماشین آلات و نیروی انسانی دارد می تواند در کنار ناجا قرار گیرد تا بخش دیگری از پروژه را پوشش دهد. 

 وی یادآور شد: شرکت سنگ آهن مرکزی در راستای مسئولیت اجتماعی و کمک به مراکز آموزشی شهرستان از هیچ‌گونه کمکی دریغ نخواهد کرد و همیشه یار و پشتیبان نیروی انتظامی استان یزد بوده است.

 لازم به ذکر است؛ در پایان این دیدار فرمانده انتظامی استان یزد با اهداء لوح تقدیر به مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی از مساعدت مالی این مجموعه در ساخت مرکز آموزشی آیت الله شیخ محمد تقی بافقی تقدیر و تشکر کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه