سنگ آهن مرکزی

پیام مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت

پیام مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت
کدخبر : 21553

رضا فلاح مبارکه مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق با صدور پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر،فرا رسیدن هفته دولت را تبریک عرض نمود.

به گزارش رصد اقتصادی: رضا فلاح مبارکه مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق با صدور پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر،فرا رسیدن هفته دولت را تبریک عرض نمود.

متن پیام به شرح ذیل می باشد:

مقام معظم رهبری: (( شهید رجایی وشهید باهنر،حقا " و انصافاٌ " دو چهره انقلابی و مومن و خالص بودند و زندگی و شهادتشان درس آموز بود.))

هفته نخست شهریورماه هرسال با نام و یاد بزرگ مردانی از این مرز و بوم عجین شده که دولتمردی را نه با منصب و عنوان که با خون و شهادت خود معنا کردند، این مناسبت اما امسال رنگ و بویی صد چندان از شهادت و ایثار دارد چرا که با روزهای عزاداری سید و سالار شهیدان تاریخ اباعبدالله الحسین (ع) و یاران بی‌مانندش هم‌زمان‌شده است. این ایام که تجلی خدمت صادقانه و بی‌تکلف و محمل مفاهیم بلندی همچون شهادت و ایثار است، فرصت مناسبی برای تبیین خدمات نظام اسلامی به آحاد مردم است.

خدمتگزاران مردم با مدیریت جهادی در سالی که از سوی مقام معظم رهبری سال "تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها " نامگذاری شده، با سرمشق قرار دادن و تأسی از ویژگی‌های والای اخلاقی و راه و منش این شهدای گرانقدر دولت می توانند در راستای سربلندی و عزت ایران اسلامی و منویات مقام معظم رهبری گام بردارند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت بویژه شهیدان رجایی و باهنر ، هفته دولت و روز کارمند را به کارمندان و کارگزاران دولت در شهرستان بافق تبریک عرض نموده و توفیق بیش از پیش همگان را در راستای خدمتگزاری به مردم از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

رضا فلاح مبارکه

مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران - بافق

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه