نشست تعاملی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان با امام جمعه زرین شهر

کدخبر : 21577

منصور یزدی زاده مدیرعامل ذوب آهن اصفهان با حجت الاسلام و المسلمین قاسم باقریان امام جمعه زرین شهر دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش رصد اقتصادی: در این نشست که مهدی بهرامی معاون پشتیبانی و خدمات اجتماعی، کوروش اسفند مند مدیر حوزه مدیرعامل و تعاملات منطقه ای و علیرضا امیری مدیر روابط عمومی ذوب آهن حضور داشتند، امام جمعه زرین شهر، تعامل با منطقه و پاسخگویی مدیریت ذوب آهن اصفهان را از جمله نقاط قوت این مجتمع عظیم صنعتی دانست و گفت: همه ما در یک فضا زیست می کنیم بنابراین موفقیت ذوب آهن اصفهان، موفقیت منطقه محسوب می شود .
وی افزود: تلاشگران ذوب آهن اصفهان چه بومی و چه غیر بومی، افرادی زحمت کش و متعهد هستند که برای رزق حلال تلاش می کنند و باعث پیشرفت منطقه می شوند .
حجت الاسلام و المسلمین باقریان به ضرورت اطلاع رسانی بیشتر دستاوردهای ذوب آهن اصفهان برای مردم منطقه و کشور تاکید کرد و گفت: متاسفانه شایعات بی اساس بسیاری وجود دارد که سعی دارند دستاوردهای کشور را ناچیز قلمداد کنند و فضای سیاه و منفی ترسیم کنند و لذا همه سازمان ها باید به تبعیت از فرامین حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری، دستاوردهای کشور و انقلاب را به اطلاع افکار عمومی برسانند .
منصور یزدی زاده نیز در این دیدار نگرش و دیدگاه سازنده و تعاملی امام جمعه زرین شهر نسبت به ذوب آهن اصفهان را شایسته قدردانی دانست و گفت: مسئولین و کارکنان این مجتمع عظیم صنعتی که بخش زیادی از آن ها بومی و ساکن منطقه هستند، هرگز خود را جدا از شهرستان لنجان نمی دانند.
وی افزود: تلاشگران این مجتمع عظیم صنعتی با توجه به نقش این شرکت در معیشت هزاران نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم در این منطقه و سایر استان های کشور، تلاش می کنند با وجود مشکلات ناشی از تامین مواد اولیه، شیوع کرونا، تحریم های ظالمانه، بحران آب، وضعیت بازار فولاد و ... تولید را حفظ نمایند .
مدیرعامل ذوب آهن اظهار داشت: این شرکت با وجود همه مشکلات دستاوردهای مهمی همچون تولید انواع ریل، آرک معدن و دیگر محصولات صنعتی را حاصل کرده است که در شرایط تحریم برای کشور بسیار تعیین کننده است .
وی افزود: امیدوارم دولت جدید، مشکلات تولید کنندگان را بیش از گذشته درک کند و اقدامات لازم را جهت مانع زدایی و پشتیبانی از تولید انجام دهد تا صنایع بتوانند رسالت خود را به انجام برسانند .
یزدی زاده با اشاره به اهمیت ویژه ذوب آهن به تعاملات منطقه ای گفت: در این راستا مسئولیت تعامل با منطقه به آقای کوروش اسفندمند مدیر حوزه مدیرعامل سپرده شد. 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه