حمایت فولاد مبارکه از تولید با اجرای پروژه فولادسازی سفیددشت

حمایت فولاد مبارکه از تولید با اجرای پروژه فولادسازی سفیددشت
کدخبر : 21580

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه در جریان بازدید از روند اجرای پروژه فولادسازی شرکت فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری با اختصاص بودجه 1200 میلیارد ریالی از سوی شرکت فولاد مبارکه برای اجرای پروژه فولادسازی سفیددشت موافقت کرد.

به گزارش رصد اقتصادی: حمیدرضا عظیمیان مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه در این بازدید با تأ کید بر ضرورت رفع موانع، ضمن صدور مجوز تزریق هزار و 200 میلیارد ریال نقدینگی و تسهیل در ترخیص کالاهای گمرکی موردنیاز جهت تسریع در اجرای پروژه فولادسازی شرکت فولاد سفیددشت، اظهار کرد: مقام معظم رهبری همواره بر اهمیت تولید تأ کید داشته اند و این دیدگاه بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است .
وی افزود: تأ کید رهبر معظم انقلاب همچون اقدامات جهادی رزمندگان دفاع مقدس، در پیشانی خط مقدم مبارزه با دشمن در جبهه اقتصادی شکل گرفته و در راستای همین تأ کیدات باید به خاطر داشته باشیم تا زمانی که نتوانیم روی پای خودمان بایستیم، توان مقابله با تحریم ها و نقشه های شوم دشمنان را هم نخواهیم داشت .

ضرورت همتی مضاعف برای اجرای پروژه فولاد سفیددشت
در ادامه این بازدید، احمد سعیدبخش معاون توسعه شرکت فولاد مبارکه نیز همت مضاعف پیمانکاران در اجرای این پروژه را خواستار شد و گفت: پروژه فولادسازی شرکت فولاد سفیددشت برای همه مهم است و از پیمانکار مربوطه میخواهیم با افزایش ساعت کاری و نیروی موردنیاز، استقرار تیم مهندسی در محل پروژه، تأمین مواد و افزایش شیفت کاری، سرعت اجرای پروژه را افزایش دهد .
وی خاطرنشان کرد: این پروژه نسبت به 2 ماه قبل پیشرفت قابل توجهی داشته، اما بازدید مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه از فولاد سفیددشت نشان از اهمیت پروژه فولادسازی سفیددشت داشته و ایشان تصمیم گرفته اند تا شخصا از نزدیک با مشکلات آشنا و دستورات لازم جهت رفع موانع در اجرای این پروژه را صادر کنند .
  
پروژه فولادسازی سفیددشت، پروژه ای ملی برای کشور
جعفر سرقینی مدیرعامل شرکت اسکوتک و عضو کنسرسیوم پروژه فولادسازی شرکت سفیددشت نیز اجرای این پروژه را مهم دانست و تصریح کرد: اجرای این پروژه برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است و به همین دلیل ۸۰ درصد فعالیت های کاری خود را به فولاد سفیددشت اختصاص داده ایم .
وی اذعان داشت: ما در اجرای پروژه فولادسازی سفیددشت به دنبال منافع مالی نیستیم و اجرای هرچه بهتر آن موجب حفظ آبروی ما خواهد بود، چرا که به دنبال افتتاح پروژه ای ملی برای کشور هستیم؛ امیدوارم با تغییرات نرم افزاری ایجادشده در این پروژه شاهد افزایش سرعت آن باشیم .

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه