نوزدهمین دوره اعطای جایزه ملّی تعالی سازمانی

نوزدهمین دوره اعطای جایزه ملّی تعالی سازمانی
کدخبر : 21615

ثبت نام شرکت‌ها و سازمان‌های متقاضی جهت حضور در فرایند نوزدهمین دوره جایزه ملی تعالی سازمانی از فروردین ماه سال جاری رسما آغاز شد و همچنان ادامه دارد.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از  روابط عمومی سازمان مدیریت صنعتی، شرکت‌های متقاضی ارزیابی در سطح تندیس می‌بایست تا تاریخ 10 مهر ماه سال جاری اظهارنامه‌های خود را تحویل دبیرخانه دهند تا اقدامات بعدی شامل انتخاب تیم‌های ارزیابی، تشکیل جلسات کمیته هماهنگی و نظارت و اجرای فرایند ارزیابی صورت گیرد.

در سال جاری با توجه به تدوین ویرایش 1400 الگوی تعالی سازمانی ارزیابی‌ها در تمامی سطوح بر اساس ویرایش جدید انجام خواهد شد و اظهارنامه‌ها نیز بر این اساس ارائه خواهد شد.

در طول هجده دوره گذشته اجرای جایزه ملّی تعالی سازمانی و با تکیه بر تجارب کسب شده طی سال‌های گذشته، این فرصت فراهم آمده تا سازمان‌های ایرانی در کلیه بخش های‌اقتصادی و زمینه‌های مختلف فعالیت، در فرایند جایزه ملّی تعالی سازمانی شرکت کنند و دستاوردهای خود را در استقرار سیستم‌های نوین مدیریتی که در چارچوب مدل تعالی سازمانی اجرا کرده‌اند، در فضای تبادل تجربیات، یافته‌ها و دانش خود را با دیگران به اشتراک بگذارند.

تاکنون سازمان‌های مختلفی در سطوح مختلف جایزه شامل تندیس، تقدیرنامه و گواهی تعهد به تعالی اعلام حضور کرده‌اند. فعالیت‌های این سازمان‌ها حوزه‌های مختلف از جمله صنایع معدنی و فولاد، پتروشیمی، خدمات فنی و مهندسی، سرمایه گذاری، ساختمانی، حمل و نقل ریلی، فناوری اطلاعات و بیمه را شامل می شود.

لازم به ذکر است ثبت‌نام در سطح تقدیرنامه و گواهی تعهد به تعالی همچنان ادامه دارد و سازمان‌ها می‌توانند در فرایند جایزه اعلام حضور نمایند.

اطلاعات تکمیلی در خصوص نحوه حضور، زمان‌بندی و هزینه حضور در فرایند جایزه در سایت Iranaward.imi.ir و یا از طریق شماره تماس 88604332 قابل ارائه است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه