مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات؛

سرمایه‌گذاری ده‌ها هزارمیلیارد تومانی گهرزمین و معادن دیگر در سه استان محروم کشور

سرمایه‌گذاری ده‌ها هزارمیلیارد تومانی گهرزمین و معادن دیگر در سه استان محروم کشور
کدخبر : 21618

جلسه هم اندیشی مدیران شرکت های صنعتی- معدنی گروه سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات شامل گهرزمین، گل گهر، چادرملو و تجلی در محل سالن همایش های «ومعادن» برگزار شد و در مورد سرمایه گذاری گسترده این مجموعه بزرگ صنعتی و معدنی در استانهای سیستان و بلوچستان، کرمان و هرمزگان بحث و تبادل نظر گردید.

به گزارش  رصد اقتصادی و یه نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت سنگ آهن گهرزمین، در این نشست، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات عنوان کرد: وجود ظرفیت های معدنی بالا در مناطق مختلف کشور از یکسو و نیاز موجود در زمینه تأمین مواد اولیه و ارتقای تولید و درآمدهای ارزی ناشی از صادرات غیرنفتی از سوی دیگر و به ویژه لزوم توجه بیشتر به استان های کمتر توسعه یافته ما را برآن داشت تا الگو و مدل عملیاتی ویژه ای را در حیطه امکانات و قابلیت های خود طراحی و اجرا کنیم که می تواند در سایر صنایع و بنگاههای تولیدی مورد استفاده قرار گیرد.

مدیر عامل «ومعادن» در ادامه این نشست گفت:سه استان هرمزگان،سیستان و بلوچستان و کرمان ده درصد از جمعیت کشور را در خود جای داده و نرخ بیکاری در این سه استان از میانگین نرخ بیکاری کل کشور بیشتر است.

دکتر نادری با اشاره به ظرفیت های بالای معدنی این سه استان تاکید کرد: استفاده درست از ظرفیت های معدنی موجود در این استانها می تواند ضمن بازدهی قابل قبول برای شرکتها، موجب تولید اشتغال پایدار در سطح وسیع و انتفاع مردم منطقه از طریق اعطای اولویت واگذاری بخش عمده ای از سهام به آنان گردد.

وی افزود: به عنوان بزرگترین هلدینگ تخصصی سرمایه گذاری در حوزه معادن و فلزات فعال در بورس برنامه منسجمی برای سرمایه گذاری کلان در این مناطق داریم که با حضور بزرگترین شرکتهای معدنی و صنعتی همچون گهرزمین و استفاده از توان تخصصی اولین شرکت سهامی عام پروژه یعنی تجلی توسعه معادن و فلزات ان شاءالله به فضل الهی و حمایت و همراهی مسئولین امر آن را اجرایی خواهیم نمود.

این برنامه شامل تاسیس و تکمیل زنجیره تولید صنایع معدنی و فلزی به ویژه پلی متالها در استانهای فوق الذکر، ثروت آفرینی برای مردم منطقه، توسعه اشتغال و اجرای طرح های زیربنایی همچون انتقال آب و تأمین برق مورد نیاز آنان خواهد بود.

روابط عمومی و امور بین الملل شرکت سنگ آهن گهرزمین

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه