اموال تملیکی

کمک بیش از 7 هزار میلیارد ریالی اموال تملیکی به تولید و بیمارستان‌ها

کمک بیش از 7 هزار میلیارد ریالی اموال تملیکی به تولید و بیمارستان‌ها
کدخبر : 21635

مدیر جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان تهران اظهار کرد: از سال گذشته تا پایان مرداد ماه سال جاری، 7 هزار و 570 میلیارد ریال کالای متروکه توسط این مجموعه از طریق اعاده به چرخه تولید و چرخه تامین تجهیزات پزشکی بیمارستان‌ها بازگردانده شد.

به گزارش  رصد اقتصادی و به نقل از روابط عمومی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، رضا بهرامی مدیر جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان تهران اظهار کرد: در جهت جهش تولید و رونق اقتصادی کشور و کمک به مبارزه با ویروس منحوس کرونا، بیش از دو هزار فقره پرونده کالاهای متروکه به شرکت‌های تولیدی، صنعتی و مجموعه‌های بیمارستانی اعاده شده است.

 

وی افزود: این مجموعه توانسته با هماهنگی‌های مستمر با گمرکات، از سال گذشته تا پایان مرداد ماه سال جاری معادل 2179 فقره پرونده کالای متروکه به ارزش 7 هزار و 570 میلیارد ریال را به چرخه تولید و چرخه تامین تجهیزات پزشکی بازگرداند.

 

بهرامی عنوان کرد: از مجموع 2179 پرونده تعیین تکلیف شده، 1824 فقره پرونده از آن به ارزش هزار و 57 میلیارد ریال مربوط به سال 1399 و 355 فقره پرونده دیگر به ارزش یک هزار و 517 میلیارد ریال مربوط به 5ماهه نخست سال جاری بود.

 

مدیر جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان تهران تصریح کرد: کالاهای اعاده شده عمدتا شامل ابزار آلات صنعتی، کارگاهی، قطعات خودروهای سبک و سنگین، تجهیزات ساختمانی، پروفیل و تجهیزات بیمارستانی بود که در راستای رفع نیازهای داخلی اعاده گردید.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه