استاندار کرمان از نخستین سمپوزیسیوم مجسمه سازی گل‌گهر

 استاندار کرمان از نخستین سمپوزیسیوم مجسمه سازی گل‌گهر
کدخبر : 21672

زینی‌وند استاندار کرمان از نخستین سمپوزیسیوم مجسمه سازی گل‌گهر در شهرستان سیرجان بازدید کرد.

به گزارش رصد اقتصادی ، علی زینی‌وند استاندار کرمان به همراه شهباز حسن‌پور رئیس مجمع نمایندگان استان و نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی و تعداد یاز مسئولان استانی و شهرستانی از نخستین سمپوزیسیوم مجسمه سازی گل‌گهر در شهرستان سیرجان بازدید کرد.

در این بازدید استاندار کرمان با برگزاری سمپوزیسیوم مجسمه سازی توسط شرکت گل‌گهر را ابتکاری ارزشمند و خوب عنوان کرد و اظهار داشت: گل‌گهر همه را به یاد معدن و فولاد می‌اندازد و برگزاری چنین برنامه‌هایی جای تقدیر دارد.

وی با اشاره به فعالیت و اقدامات شرکت صنعتی و معدنی گل‌گهر در حوزه فرهنگی و ورزشی و مسئولیت‌های اجتماعی گفت: از آنجا که اجرای این قبیل برنامه‌ها نمود عینی داشته و نتیجه آن خلق آثار هنری و ماندگاری که برای نسل‌های بعد می‌ماند بسیار ارزشمند است.

استاندار کرمان با بیان اینکه هنرمندان سرشناسی از نقاط مختلف کشور در این سمپوزیسیوم شرکت کرده‌اند افزود: طرح‌های در حال اجرا جذاب، پرمعنا و متناسب با فرهنگ ایرانی و اسلامی ما هستند.

شهباز حسن‌پور نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی نیز در حاشیه این بازدید با اشاره به اینکه از هر کار خوب، زیبا و کارشناسی گل‌گهر و شرکت‌ها وابسته به آن حمایت می‌کنیم اظهار داشت: اتفاقات فرهنگی و هنری که این روزها در شهرستان سیرجان می‌افتد در نوع خود بی نظیر و ارزشمند است.

وی با بیان اینکه در یک برهه زمانی طلایی و استثنایی قرار داریم و وحدت خوبی بین مسئولان و شرکت‌های بزرگ منطقه برقرار است گفت: در این شرایط هیچ بهانه‌ای برای کار نکردن برای مردم مورد قبول نیست و مردم کوتاهی ما نمی‌پذیرند.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه سیرجان در حال یک جهش بزرگ اقتصادی است ادامه داد: این جهش باید در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، زیرساختی، دانشگاهی، پزشکی و … متوازن باشد و همه شرکت‌ها مسئولیت اجتماعی خود را به خوبی انجام دهند.

 نخستین سمپوزیسیوم مجسمه سازی گل‌گهر با حضور ۲۰ هنرمند مجسمه ساز و ۲۰ دستیار در سیرجان در حال برگزاری است که در نهایت ۲۰ اثر مجسمه با سنگ خلق شده و در نقا ط مختلف شهر سیرجان نصب خواهد شد

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه