پیام قطب اصلی تولید گوشی های هوشمند داخلی در کشور

پیام  قطب اصلی تولید گوشی های هوشمند داخلی  در کشور
کدخبر : 21729

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام با اشاره به توسعه زیر ساخت ها با هدف استقرار هر چه بیشتر شرکت های دانش بنیان در این منطقه عنوان کرد به همین منظور این آمادگی وجود دارد که با تسهیل روند سرمایه گذاری شرکت های تولید کننده گوشی های هوشمند ایرانی در پیام مستقر شوند.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از  روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام، دکتر نادر ثناگو مطلق با اشاره به طراحی و پیاده سازی اکوسیستم تلفن همراه در این منطقه افزود: در قالب اجرایی ساختن این اکوسیستم  هم اکنون حدود ۱۲ شرکت در زمینه تولید و مونتاژ گوشی های تولید تلفن های همراه، تجهیزات، تبلت و وسایل جانبی آنها در این منطقه در حال ساخت، تجهیز و بهره برداری هستند.

وی اظهار داشت: با راه اندازی و استقرار این واحدها در آینده نزدیک شاهد تولید و مونتاژ سالیانه حدود ۱۶ میلیون دستگاه تلفن همراه،تبلت و تجهیزات جانبی آنها،تجهیزات مخابراتی، کامپیوتر و مونتاژ لوازم جانبی آن و مودم   توسط این شرکت ها در منطقه خواهیم بود.

وی با بیان اینکه با راه اندازی این شرکت ها حدود ۸۰۰ شغل ایجاد خواهد شد ادامه داد: همچنین بنا داریم با هدف توسعه هر چه بیشتر اکوسیستم تلفن همراه در منطقه ویژه اقتصادی پیام علاوه بر توسعه زیر ساخت ها،روند استقرار این شرکت ها را نیز تسهیل سازی که این مهم امروز به صورت جدی در منطقه در حال انجام است.

ثناگو مطلق با بیان اینکه ظرفیت های منطقه با اولویت تولید کنندگان گوشی های همراه هوشمند ایرانی است در اختیار این شرکت ها قرار  می گیرد خاطر نشان کرد: با توجه به رعایت حقوق مردم، هدف ما این است که شرکت هایی با استانداردهای بالا در حوزه تولید، توزیع و خدمات پس از فروش در این بخش در منطقه ویژه اقتصادی پیام مستقر شوند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه