پیام مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی به مناسبت هفته دفاع مقدس

پیام مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی به مناسبت هفته دفاع مقدس
کدخبر : 21822

رضا فلاح مبارکه ، مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران بافق به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس طی پیامی این ایام را تبریک گفت.

بهه گزارش رصد اقتصادی: مرکز اطلاع رسانی شرکت؛ در متن این پیام آمده است:

دفاع مقدس دوران حماسه آفرینی ها،رشادت ها و دلاوری های آزادمردان و بلندهمتانی که دست از آلایش تن شسته، جان بر سر پیمان نهادند و در راه حق از وجود خود گذشتند.

مردان و زنان بزرگی که با فداکاری، شهامت، عشق، آزادگی، ایثار و ایستادگی، انسانیت را معنا بخشیدند و متانت، کرامت، حقانیت و صلابت وجود را در راه حفظ این مرز و بوم اثبات نمودند و با عزت آفرینی های بی بدیلشان در عرصه تاریخ جاودانه شدند.

روایت هشت سال دفاع مقدس حکایت از دوران طلایی و پر افتخار ملتی دارد که صبر، عزت، وحدت و همدلی را پیشه خود نمود و امنیت ،پیروزی و سربلندی را برای این سرزمین به ارمغان آورد.

بلند باد نام مردان خالص و صادقی که در طول سال های حماسه و خون، بی منت و بی ادعا، عاشقانه و عارفانه راهی میدان نبرد شدند و با روحیه جهادی و شهادت طلبی مردانه مبارزه کردند، آنان که یاد، نام و خاطره شان، درس ایستادگی، زندگی و بندگی است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رشادت ها و دلاورمردی های تمامی شهدای گرانقدر ، این ایام غرور آفرین را به مردم شهید پرور شهرستان بافق  به ویژه رزمندگان، جانبازان آزادگان سرافراز و خانواده معظم شهدا و همکاران عزیزم در شرکت سنگ آهن مرکزی ایران بافق تبریک عرض می نمایم .

توفیق تداوم حرکت در مسیر آرمان های حضرت امام خمینی (ره)  و شهدای عزیز دفاع مقدس که اسلام و انقلاب اسلامی را همواره زنده نگه داشته اند را از پروردگار متعال خواستارم.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه