تقدیر از مدیرعامل فولاد هرمزگان در همایش طرح ایران مهربان

تقدیر از مدیرعامل فولاد هرمزگان در همایش طرح ایران مهربان
کدخبر : 22249

در همایش طرح ایران مهربان که حضور آیت الله کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران. مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) ، سردار محمد زهرایی رئیس بسیج سازندگی کشور و جمعی از خیرین ۱۴۰۰ در دفتر مرکزی کمیته امداد امام خمینی برگزار شد از مهندس عطاالله معروفخانی مدیرعامل فولاد هرمزگان برای حمایت از ایتام و فعالیت های خیرخواهانه و عام المنفعه در سال جاری تقدیر شد.

به گزارش رصد اقتصادی ، آیت‌الله کاظم صدیقی در همایش طرح ایران مهربان، اجرای این طرح را موجب گشایش در امر خیر دانست و افزود: بهره‌برداری از ظرفیت کار خیر در طرح ایران مهربان برای ایتام و محسنین، الگو گرفتن از امیرالمومنین (ع) است.

دبیرکل بنیاد بین‌المللی غدیر با بیان اینکه اقدامات خیران را از نزدیک پیگیری می‌کنم، اظهار کرد: کسی که ایمان داشته باشد و براساس ایمان برای آخرت خود کاری کند، بالاترین پاداش برای او این است که خدواند از او تشکر می‌کند.

امام جمعه موقت تهران تکفل کردن ایتام آل پیغمبر (ص) را بالاترین درجه کار خیر دانست و خاطرنشان کرد: در انجام کار خیر مهم این است که امام زمان یادمان کند و مورد شکر الهی قرار بگیریم.

سردار محمد زهرایی رئیس بسیج سازندگی کشور نیز با اشاره به اینکه خیران حلقه‌های میانی بین مردم، دستگاه‌های اجرایی و نیازمندان هستند، ادامه داد: امروز شاهد آن هستیم خیران به این پویش پیوستند و مردم ثابت کردند در شرایط سخت و تنگناها، در کنار هم قرار خواهند گرفت.

فولاد هرمزگان در سال جاری با تحت پوشش قراردادن 2000 یتیم در استان هرمزگان،  در این پویش خیرخواهانه شرکت کرده است

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه