فولاد خراسان

رکورد شکنی فولاد خراسان در نخستین ماه پس از محدودیت های تامین برق

رکورد شکنی فولاد خراسان در نخستین ماه پس از محدودیت های تامین برق
کدخبر : 22365

کارکنان خطوط تولید مجتمع فولاد خراسان، در حالی نخستین ماه پاییز را پشت سر گذاشتند، که پس از رفع محدودیت های ناشی از کمبود برق، توانستند سه رکورد تولید را در این شرکت جابه جا کنند.

به گزارش رصداقتصادی، مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان گفت: جهادگران تولید فولاد خراسان برای سومین بار در سال جاری موفق به شکستن رکورد تولید آهن اسفنجی شده و نیز برای چهارمین بار رکورد تولید گندله را در این شرکت جا به جا کردند.

کسری غفوری افزود: کارکنان پرتلاش مجتمع فولاد خراسان، با ثبت رکورد ١٩٧ هزار و ۶٩٣ تُن در واحد گندله سازی، در مهر ماه بالاترین میزان تولید گندله در این کارخانه را از ابتدای راه اندازی تا کنون رقم زدند و همزمان، با تولید ٧٣ هزار و ٢٢ تُن آهن اسفنجی، رکورد ماهانه تولید در کارخانه احیامستقیم شماره ٢ را ثبت و علاوه بر ارتقای رکورد در این ناحیه مجموع تولید ماهانه دو کارخانه احیا مستقیم را با ۵۶٠ تُن ارتقا به تناژ ١٣٨ هزار و ١١٨ تُن رساندند.

وی با بیان اینکه مجتمع فولاد خراسان در تابستان سال جاری به دلیل وجود محدودیت‌های شدید انرژی، نتوانست به ظرفیت‌های فولادسازی دست یابد، اظهار کرد: به محض رفع محدودیت‌ها، فعالیت تولیدی خود را افزایش داده و پس از گذشت کمترین زمان ممکن، موفق به ثبت رکورد تولید ماهانه ١٩٧ هزار و ۶٩٣ تُن گندله شدیم که رکورد قبلی خود را در خرداد ماه سال جاری با تناژ ١٩۵ هزار ٧۶٢ تُن بود به میزان ١٩٣١ تُن ارتقا داده ایم.

مدیر عامل مجتمع فولاد خراسان خاطر نشان شد: در کارخانه احیا مستقیم٢ موفق به ثبت رکورد تولید ماهانه ٧٣ هزار و ٢٢ تُن آهن اسفنجی که رکورد قبلی خود را در اردیبهشت ماه، به میزان ١۶٠٧ تُن ارتقا داده و همچنین مجموع تولید واحدهای احیا مستقیم را با ١٣٨ هزار و ١١٨ تُن تولید نسبت به اردیبهشت ماه ۵۶٠ تُن ارتقا بخشیدند.

غفوری تصریح کرد: اگر چه به دلیل محدودیت‌هایی که در فصل تابستان تجربه کردیم و محدودیت‌هایی که در زمستان خواهیم داشت، ممکن است از برنامه‌های پیش‌بینی‌شده فاصله بگیریم اما همه تلاش خود را برای جبران عقب‌افتادگی‌ها خواهیم داشت.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه