شرکت فولاد مبارکه

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه: ایجاد نشاط و هیجان از نتایج ورزش قهرمانی است

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه: ایجاد نشاط و هیجان از نتایج ورزش قهرمانی است
کدخبر : 22377

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان گفت: در رقابت های ورزشی، اخلاق و معنویت باید در کنار قدرت و مهارت های فردی قرار گیرد که در فرهنگ ایرانی از آن به پهلوانی یاد می شود و ورزشکاران باشگاه سپاهان باید در هر دو زمینه الگو باشند.

به گزار ش رصداقتصادی، مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان گفت: در رقابت های ورزشی، اخلاق و معنویت باید در کنار قدرت و مهارت های فردی قرار گیرد که در فرهنگ ایرانی از آن به پهلوانی یاد می شود و ورزشکاران باشگاه سپاهان باید در هر دو زمینه الگو باشند.

محمدیاسر طیب نیا عصر امروز در همایش تیم های ورزشی باشگاه سپاهان در ورزشگاه نقش جهان با تبریک ۶۸ سالگی این باشگاه اظهار داشت: دنیای امروز دنیای رقابت است و هر ملت و جامعه ای برای رشد و تعالی نیاز به اسطوره و قهرمان دارد. در میان عرصه های گوناگون فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و علمی حوزه ورزش پتانسیل اسطوره سازی و قهرمان پروری بیشتری دارد.

وی با بیان اینکه هر جامعه ای نیاز به نشاط و هیجان دارد، افزود: ایجاد نشاط و هیجان از جمله نتایج ورزش قهرمانی است. پیروزی جوانان ایرانی در مسابقات گوناگون برای ملت ما نشاط آفرین و غرورانگیز است. نقطه اوج این قهرمانی ها و اینکه یک ورزشکار تبدیل به الگو و اسطوره شود، زمانی است که اخلاق و معنویت در کنار قدرت و مهارت های فردی قرار گیرد که در فرهنگ ایرانی از آن به پهلوانی یاد می شود و ورزشکاران باشگاه سپاهان باید در هر دو زمینه الگو باشند.

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه ادامه داد: موفقیت ورزشکاران باشگاه سپاهان موجب شادی کارکنان شرکت فولاد مبارکه، نشاط جوانان و مردم اصفهان و ملت ایران خواهد بود.

طیب نیا با تأکید بر لزوم سرمایه گذاری روی تیم های پایه گفت: ورزش توأم با اخلاق می تواند سبک زندگی و فرهنگ یک جامعه را متحول کند، سلامت جسم و روح برای جوانان ما به ارمغان آورده و بخش زیادی از معضلات اجتماعی را رفع کند. حمایت شرکت فولاد مبارکه از باشگاه فرهنگی ورزشی سپاهان در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی است.

وی تصریح کرد: اهمیت به نخبه پروری و پرورش استعدادهای ورزشی در شهرهای گوناگون استان، تیمداری در رشته های گوناگون و توجه به تیم های کارگری و خانواده های آنها، حمایت باشگاه سپاهان از ۹۳ تیم ورزشی، هیئت ها و فدراسیون های ورزشی و تمرکز بر ورزش بانوان در راستای تحقق اهداف فوق انجام می شود.

چرخابی: سپاهان لیگ را طوفانی آغاز کرد/ کلین شیت به معنای نداشتن مشکل در خط دفاعی نیستدرخشان: پرسپولیس و سپاهان شانس های اصلی قهرمانی هستند/ تیم ملی نباید خودکشی کند!نریمان جهان: برای قهرمانی می جنگیم اما قولی نمی دهیم/ پرسپولیس، سپاهان و استقلال بهتر از تراکتور بسته شده اند

ساکت: ورزشگاه نقش جهان نماد عظمت ورزش ایران است

همچنین محمدرضا ساکت در این مراسم اظهار داشت: روز بزرگداشت سپاهان را به جامعه ورزش استان اصفهان تبریک می گویم. افتخارات باشگاه سپاهان از پیوند با شرکت فولاد مبارکه آغاز شد؛ شرکت فولاد مبارکه نماد جهاد اقتصادی و صنعت بالنده کشور، اقتصاد مقاومتی، تولید و بهره وری، خرد کردن زنجیر های وابستگی و اضمحلال تحریم های ناجوانمردانه آمریکا و اسرائیل و نماد همت و سرپنجه های تلاش گر ۱۷ هزار کارگر و کارمند است.

وی افزود: این همایش تاریخی نماد اقتدار یک باشگاه ورزشی با تاریخی بلند و پرافتخار است که در رشته های مختلف ورزشی به فعالیت می پردازد. محور حرکتی باشگاه سپاهان بر اساس اندیشه های راهبردی شرکت فولاد مبارکه و هیئت مدیره باشگاه بر اخلاق حرفه ای و روح جوانمردی، اعتقاد به باورهای دینی و انقلابی و ارزش های انسانی و ملی بنا شده و در راستای کشف و پرورش استعدادها، توسعه تیم های ملی و زیرساخت های ورزشی حرکت می کنیم. ورزشگاه نقش جهان با ظرفیت ۷۵ هزار نفری، بزرگ ترین پروژه بعد از انقلاب اسلامی به شمار می رود که با همت وزارت ورزش و شرکت فولاد مبارکه افتتاح شده و امروز نمادی برای عظمت ورزش ایران است.

مدیرعامل باشگاه سپاهان خاطرنشان کرد: انجام وظایف اجتماعی و کمک به محرومان و نیازمندان و همه اقشار جامعه همیشه در دستور کار اعضای خانواده سپاهان قرار داشته و همواره از برند باشگاه حفاظت خواهیم کرد. به عنوان یکی از بزرگ ترین باشگاه های ایران و آسیا که دارای ساختاری استاندارد و مبتنی بر الگوهای فیفا و AFC است، تلاش داریم مسیر بالندگی را به درستی طی کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه