حجت الاسلام بشکانی؛امام جمعه بهاباد

از رویکرد چادرملو به بهاباد تشکر می کنم

از رویکرد چادرملو به بهاباد تشکر می کنم
کدخبر : 22393

امام جمعه بهاباد؛درخطبه های نمازجمعه این هفته بهاباد با اشاره به سفر استانداربه بهاباد گفت:استاندار در بازدید از راه بهاباد به نایبند دستور صریح دادند که من یک ماه آینده می آیم گفت ٢١ روز به وعده استاندارباقی مانده خواهش میکنیم درموقع تعیین شده بیایید ببینید آیا راه پیشرفت داشته یانه زیرا این راه جزو حساس ترین و فنی ترین نقطعه توسعه بهاباد است .

به گزارش رصداقتصادی، امام جمعه بهابادضمن تشکر از رویکرد مسئولان چادرملو نسبت به بهاباد گفت ما یک خواهش داریم و آن خواهش این است شما که اقدامات لازم را انجام می دهید؛شایسته است به کمال برسانید. زیرا ما در بهاباد یکی از ضروری ترین وحساس ترین مسئله یک بیمارستان مجهز است و ما در فاصله دوری از مرکز استان قرار داریم.مجوز این بیمارستان هم گرفته شده  و این را بیائید بسازید و همین جا سلام دارم خدمت آقایون که واقعا بیائید کمک بکنید.

البته یکی از دوستان در شهر دیگری گلایه کردند از مسئله چادرملو و من از این جهت می گویم بی انصافی میکنید واقعا؛ چرا که نسبت به شما چادرملو به واقع چادرملو کم نگذاشته است.

بیائید کمی به دایره انصاف حرکت بکنید؛زیرا باید یک وقتی حرفی زده شود باید از ناحیه کسانی گفته بشه که اقدامی در آن شهر نشده باشد؛ ما به هر جهت تشکر میکنیم؛اما خواهشمان این است که این بیمارستان جزو ضروریات کار ما هست زیرا اگر راه هم برایمان بسازند؛زمانی که جان مردم در خطر است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه