هنر مدیریت صنعتی در اوج تحریم‌ها؛

تاراز برای سومین سال متوالی واحد نمونه کیفیت استاندارد شد

تاراز برای سومین سال متوالی واحد نمونه کیفیت استاندارد شد
کدخبر : 22408

فولاد تاراز برای سومین سال متوالی واحد نمونه کیفیت استاندارد معرفی شد.

به گزارش رصداقتصادی، شرکت فولاد تاراز چهارمحال و بختیاری برای سومین سال متوالی به‌عنوان واحد نمونه کیفیت استاندارد این استان معرفی شد و به همین منظور روز شنبه ۲۴ مهر در آیینی، مسئولان استانی تندیس نشان عالی استاندارد و لوح تقدیری به‌پاس این دستاورد به مدیرعامل شرکت فولاد تاراز اهدا کردند.

معاون امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری در این آیین که با حضور مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی، مدیر کارخانه و دستیار مدیرعامل و تعدادی از مدیران این شرکت برگزار شد، عملکرد شرکت فولاد تاراز در استان را در شرایط تحریم، شیوع کرونا و سایر تنگناهای اقتصادی ستودنی دانست و گفت: اینکه این واحد بر این مشکلات غلبه کرده و توانسته در جایگاه رفیعی قرار گیرد نشان از مدیریت شایسته و هنرمندانه این مجموعه دارد.

مجید نظری با تبریک ایام خجسته ربیع‌الاول سالروز آغاز ولایت و امامت حضرت مهدی (عج) و روز ملی استاندارد، تصریح کرد: بی‌شک عملکرد مطابق استاندارد موضوع مهمی است که در این شرکت به‌خوبی رعایت شده و امید است همواره شاهد موفقیت‌های این شرکت باشیم.

معاون امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در عرصه تولید و صنعت کار کردن بسیار سخت است و همدلی و هنر این است که در این فضا بتوان بهترین عملکرد را ارائه داد، خاطرنشان کرد: شرکت فولاد تاراز نمونه عینی این همراهی و هم‌افزایی و عملکرد هنرمندانه است.

  نظری افزود: از دهه فجر سال ۹۲ تا هفته دولت سال جاری ۳ هزار و ۵۰۰ طرح با اختصاص۵ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان افتتاح‌شده که بسیاری از آن در حوزه صنعتی بوده است.

وی، شیوع کرونا، وقوع بیش از یک دهه خشکسالی و مشکلات اقتصادی ناشی از تحریم‌ها را از مهم‌ترین چالش‌های استان در مهروموم‌های اخیر دانست و گفت: با این وجود تلاش شد تا با همدلی و هم‌افزایی بر بخش زیادی از این مشکلات غلبه کنیم تا چرخ تولید و اقتصاد استان بچرخد.

نظری از کاهش بیش از ۲ درصدی نرخ بیکاری استان در سال جاری خبر داد و گفت: نرخ بیکاری استان در پایان سال ۹۹ به عدد ۱۵.۲ درصد رسید که این شاخص در پایان تابستان امسال  به ۱۳.۴ درصد کاهش یافت.

وی خشکسالی و کمبود آب برای شهرک‌های صنعتی و شرب مردم را از دیگر چالش‌های موجود برشمرد و گفت: در حال حاضر ۱۰۰ روستای استان به  مدت روزی چهار ساعت آب‌رسانی سیار می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی چهارمحال و بختیاری، میزان همدلی و هم‌افزایی بین مردم و مسئولان استان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: بر اساس همین همدلی در وقوع بحران‌ها و حوادث طبیعی، استان با کمترین خسارت و مشکل روبرو بوده است.

مهندس حسین زاده با اشاره به شرایط سخت حاکم بر بازار گفت :  محصولات تاراز در مدت بسیار کوتاه توانسته است به یک محصول برند تبدیل شود و جایگاه خودش را در بازار به دست آورد وی ابراز امیدواری کرد تا پایان تابستان سال آینده فاز اول توسعه شرکت تاراز به بهره‌برداری برسد .

 محمدرضا جعفر آقایی مدیرعامل شرکت فولاد تاراز ضمن تبریک هفته استاندارد بیان کردند که از استراتژی‌های مهم  شرکت، توجه به تولید محصولات با کیفیت در تراز استاندارهای جهانی و متمایز با سایر رقبا است که این مهم با پشتوانه کارکنان متخصص و پرتلاشمان و اعمال استانداردهای سختگیرانه محقق گردیده  و موجب شده تا محصول با کیفیتی روانه بازار گردد که رضایت مشتری و خوش‌نامی در بازار ورق گالوانیزه کشور را به ارمغان آورده است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه