در ۷ ماهه ۱۴۰۰ رخ داد؛

رشد ۵۵ درصدی فروش برای فولاد خوزستان

رشد ۵۵ درصدی فروش برای فولاد خوزستان
کدخبر : 22444

گزارشی از میزان فروش شرکت فولاد خوزستان با نماد فخوز برای دوره منتهی به ۳۰ مهر ۱۴۰۰ منتشر شد که بر اساس آن میزان فروش این شرکت در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته با رشد ۵۵ درصدی فروش همراه شده است.

به گزارشرصد اقتصادی و  به نقل از پایگاه خبری معدن‌نامه؛ میزان فروش فولاد خوزستان در مهرماه امسال برابر با ۳۲,۰۴۲,۹۱۹میلیون ریال بوده است که از این میزان سهم فروش داخلی ۱۹,۵۷۴,۵۸۵میلیون ریال و سهم بازار صادراتی نیز ۱۲,۴۶۸,۳۳۴میلیون ریال شده است.

شرکت فولاد خوزستان در عملکرد ۶ ماهه اول امسال خود، فروشی به میزان ۲۰۱,۸۸۳,۸۴میلیون ریال داشته است که سهم بازار صادراتی از بازار داخلی پیشی گرفته است. به این شکل که در بازار داخلی فروش به مقدار ۸۰,۱۷۸,۰۴۸میلیون ریال و سهم بازار صادراتی ۱۲۱,۷۰۵,۷۶۶میلیون ریال شده است. در مجموع شرکت فولاد خوزستان از ابتدای سال مالی جدید تا انتهای مهرماه، ۲۳۳,۹۲۶,۷۳۳میلیون ریال فروش داشته که در مقایسه با عدد ثبت شده برای مدت مشابه سال قبل که ۱۵۰,۷۲۷,۷۶۴ میلیون ریال بوده، با رشد ۵۵درصدی فروش همراه گشته است. شرکت فولاد خوزستان در ۷ ماهه اول ۱۴۰۰ توانسته است محصولات زیر را تولید کند:

آهن اسفنجی: یک میلیون و ۹۱۴هزارو۵۶۴تن

گندله: ۳میلیون و ۱۹۲هزارو۴۳تن

اسلب داخلی: ۹۷۹هزارو۸۴۸تن

بیلت و بلوم داخلی: ۷۶۵هزارو۵۷تن

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه