چادرملو

حضور چادرملو در نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری در معدن و صنایع معدنی ایران

حضور چادرملو در نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری در معدن و صنایع معدنی ایران
کدخبر : 22593

حضور شرکت معدنی و صنعتی چادرملو به همراه شرکت های عضو گروه (شرکت آهن و فولاد ارفع- غدیر ایرانیان- فولاد شاهرود- سرمد ابرکوه- پامیدکو و سی پی جی پارس) در دهمین نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری در معدن و صنایع معدنی ایران. ۱۱ تا ۱۳ آبان ماه در محل مصلی تهران برگزار می شود.

به گزارش رصد اقتصادی: برگزاری کارگاه علمی و تخصصی توسط گروه های آموزشی مجرب و با حضور متخصصان و اساتید دانشگاه ها و با مشارکت و همکاری دانشگاه های معدنی، سازمان ها و تشکل های معدنی کشور از دیگر برنامه های جنبی نمایشگاه است که با توجه به نیاز بخش معدن طراحی شده که بعضا برای اولین بار برگزار می گردد.

یکی از برنامه های اصلی دهمین نمایشگاه و فرصت های سرمایه گذاری در معدن و صنایع معدنی ایران را معرفی پتانسیل های صنعت معدنی مناطق مختلف ایران و دعوت از سفرای برخی کشورها از جمله کشورهای مختلف اروپائی برای جلب و جذب سرمایه گذاری در این حوزه ها دانست.

ارائه دستاوردهای تولیدکنندگان و صنعتگران معدن، معرفی فرصت ها و ظرفیت های سرمایه گذاری و سرمایه پذیری، یافتن بازارهای جدید و توسعه صادرات، تلاش برای رونق و توسعه تولید ملی، بهبود فضای کسب و کار و معرفی ظرفیت ‌های معدنی کشور، جهت دهی سرمایه های داخلی و خارجی به بخش های معدن، انتقال دانش و تکنولوژی نوین و همچنین ایجاد زمینه رقابت سازنده بین شرکت ها، از جمله اهداف برپایی این نمایشگاه و کنفرانس است.

گفتنی است دهمین نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری درمعدن و صنایع معدنی از ۱۱ تا ۱۳ آبان ماه هر روز از ساعت ۱۰ تا ۱۷ در شبستان مصلی بزرگ امام خمینی (ره) آماده بازدید علاقمندان است

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه