روابط عمومی ناب ذوب آهن اصفهان در پنجاهمین سالگرد تاسیس انجمن روابط عمومی

روابط عمومی ناب ذوب آهن اصفهان در پنجاهمین سالگرد تاسیس انجمن روابط عمومی
کدخبر : 22694

در آیین بزرگداشت پنجاهمین سالگرد تاسیس انجمن روابط‌عمومی که ۱۲ آبان ماه با حضور اساتید و پیشکسوتان روابط‌عمومی و تجلیل از بزرگان این حرفه در مرکز همایش های سیتی سنتر اصفهان برگزارشد ، جایزه روابط عمومی ناب به ذوب آهن اصفهان رسید .

جایزه روابط عمومی ناب بر اساس معیارهای سبک مدیریت ناب که از سبک های نوین مدیریتی است ، طراحی شده که برای اولین بار توسط انجمن روابط عمومی ایران ، ارزیابی های مربطه صورت گرفت و این جایزه به روابط عمومی ذوب آهن اصفهان و مجتمع فولاد مبارکه رسید.

این آیین با حضور بزرگان عرصه روابط عمومی، علوم ارتباطات و رسانه، از جمله دکتر حسینعلی افخمی مدیر گروه روابط عمومی دانشگاه علّامه طباطبایی، دکتر خسرو رفیعی رئیس انجمن روابط عمومی ایران و اعضای هیئت مدیره انجمن، غلامرضا کاظمی دینان رئیس شورای سیاستگذاری هفته بزرگداشت روابط عمومی کشور، دکتر شکری خانقاه استاد دانشگاه و تنی چند از مدیران روابط عمومی وزارتخانه ها، مدیران و کارشناسان روابط عمومی به همراه مهمانانی از انجمن های روابط عمومی سایر استان هابرگزار شد .

در این آیین دکتر حمید شکری خانقاه در خصوص استانداردهای جهانی و لزوم تدوین الگوی ایرانی برای روابط عمومی سخنرانی کرد .

همچنین در این آیین ، سخنرانی دکتر ساروخانی به صورت ویدئو کنفرانس پخش شد و از کتاب روابط عمومی و ارتباط با رسانه نوشته دکتر مهدی فرقانی و دکتر مهدخت علوی بروجردی رونمایی گردید 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه