مدیریت ناب در روابط عمومی فولاد مبارکه زبان‌زد شد/ جایزه مدیریت ناب به فولادمردان جبهه صنعت رسید

مدیریت ناب در روابط عمومی فولاد مبارکه زبان‌زد شد/ جایزه مدیریت ناب به فولادمردان جبهه صنعت رسید
کدخبر : 22698

در آیین بزرگداشت پنجاهمین سالگرد تاسیس انجمن روابط عمومی ایران، شرکت فولاد مبارکه تنها دریافت‌کننده جایزه مدیریت ناب (Lean Management) در حوزه روابط عمومی لقب گرفت؛ این جایزه در عرصه روابط عمومی توسط بزرگان و پیشکسوتان این عرصه در حضور روابط عمومی سازمان‌ها و دستگاه‌های مختلف به روابط عمومی این شرکت اهدا شد.

شامگاه چهارشنبه (۱۲ آبان ماه) آیین بزرگداشت پنجاهمین سالگرد تاسیس انجمن روابط عمومی ایران در مرکز همایش‌های سیتی‌سنتر اصفهان و با حضور بزرگان عرصه روابط عمومی نظیر خسرو رفیعی رئیس انجمن روابط عمومی ایران، حمید شکری خانقاه معاون برنامه‌ریزی و مطالعات افکار عمومی مرکز روابط عمومی، غلامرضا کاظمی دینان رئیس شورای سیاست‌گذاری هفته روابط عمومی ایران و همچنین مدیران روابط عمومی شرکت‌ها و سازمان‌های برجسته کشوری و استانی برگزار شد.

در این مراسم علاوه بر سخنرانی بزرگان عرصه روابط عمومی، از تمبر مخصوص پنجاهمین سالگرد تاسیس انجمن روابط عمومی ایران، چهارمین دوره مدیریت عالی روابط عمومی کشور (DBA روابط عمومی)، پوستر کنفرانس رویکردهای نوین روابط عمومی‌های ایران و دو کتاب «روابط عمومی و ارتباط با رسانه» (به قلم محمد مهدی فرقانی و مهدخت بروجردی علوی) و «روابط عمومی ایران با استاندارد جهانی» (تالیف حمید شکری خانقاه) نیز رونمایی گردید.

از آنجا که نقش و جایگاه روابط عمومی در سازمان‌ها بسیار برجسته است، نحوه مدیریت در این بخش نیز اهمیت ویژه‌ای دارد. به همین دلیل هیئت برگزاری سومین کنفرانس بین‌المللی رویکرد نوین روابط عمومی ایران شاخص‌هایی را بر اساس پیشرفته‌ترین متد مدیریتی جهان، مدیریت ناب، و به منطور ارزیابی دقیق عملکرد روابط عمومی‌ها طراحی کرد که پس از انجام ارزیابی‌های مختلف میان روابط عمومی‌های موجود، شرکت فولاد مبارکه پس از ۶ ماه بررسی دقیق، در اکثر شاخص‌ها پیشتاز شده و به همین دلیل تنها دریافت کننده جایزه مدیریت ناب (Lean Management) در حوزه روابط عمومی لقب گرفت. این جایزه در عرصه روابط عمومی توسط بزرگان و پیشکسوتان این عرصه در حضور روابط عمومی سازمان‌ها و دستگاه‌های مختلف به روابط عمومی این شرکت اهدا شد.

مدیریت ناب در روابط عمومی فولاد مبارکه زبان‌زد شد/ جایزه مدیریت ناب به فولادمردان جبهه صنعت رسید

۴ شاخص کلیدی در ارزیابی روابط عمومی برتر

هادی زمانی، رئیس دپارتمان ارتباطات و اطلاعات اصفهان، در همین خصوص گفت: در ارزیابی بهترین شیوه مدیریت در حوزه روابط عمومی، مدیریت ناب به عنوان جدیدترین متد مدیریتی روز دنیا محور ارزیابی روابط عمومی‌ها قرار گرفت. در همین راستا ۴ شاخص اصلی برای ارزیابی‌ها در نظر گرفته شد که عبارتند از: مسئولیت اقتصادی (نقشی که سازمان در ارزش آفرینی و توسعه اقتصادی دارد)، مسئولیت اجتماعی، مبارزه با هدررفت در سازمان و سطح شاخص‌های ارتباطات. در این میان شرکت فولاد مبارکه در یک بررسی دقیق ۶ ماهه با جدیدترین استانداردهای روز دنیا در اکثر شاخص‌ها پیشتاز شد.

وی خاطرنشان کرد: روابط عمومی‌ها باید در این حوزه از برترین‌ها الگو گرفته و برای کسب این جایزه در دوره‌های بعد تلاش کنند.

گام‌های فولاد مبارکه برای پشتیبانی از تولید ادامه دارد

هادی نباتی نژاد، مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه، نیز در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین درباره کسب این جایزه بزرگ اظهار کرد: قطعا دستاورد که با همکاری همه پرسنل روابط عمومی شرکت به دست آمده، مایه افتخار ماست.

وی افزود: روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه همواره تلاش کرده است تا با انتخاب دو شعار «روابط عمومی‌ها، پشتیبان تولید» و «این گام‌ها برای پشتیبانی از تولید ادامه دارد...» به شعار سال مقام معظم رهبری جامع عمل بپوشاند. در همین راستا هوشمندانه تلاش کردیم ضمن تعامل با رسانه‌ها و به‌کارگیری تمامی ابزارهای موجود، هنرمندانه در جبهه‌ صنعت ایران پیشتاز باشیم.

مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه با اشاره به جایگاه روابط عمومی در سازمان‌ها و تاکید رهبر انقلاب برای امیدآفرینی در جامعه گفت: توجه به رویکردهای خلاقانه و استفاده از ابزارهای مختلف رسانه‌ای به منظور انجام تعاملات منطقی و گسترده‌با طیف‌های مختلف، یکی از موفقیت‌های فولاد مبارکه در عرصه روابط عمومی است.

مدیریت ناب در روابط عمومی فولاد مبارکه زبان‌زد شد/ جایزه مدیریت ناب به فولادمردان جبهه صنعت رسید

نباتی نژاد اضافه کرد: با توجه به اینکه دو شعار فولاد مبارکه در عرصه روابط عمومی برگرفته از شعار سال رهبر معظم انقلاب است، تمام تلاش خود را برای تحقق آن‌ها به کار می‌بندیم. در همین خصوص برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گرفته و اقدامات مختلفی در دستور کار دارد که در نهایت منجر به تحقق این دو خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: از آنجا که فولاد مبارکه برای دستیابی به این مهم عزم جدی دارد، آماده‌ایم تا با همفکری همه صاحب نظران عرصه روابط عمومی و رسانه و انجام اقدامات مشترک، در راستای اعتلای میهن اسلامی حرکت کنیم و علاوه بر پشت سر گذاشتن تحریم، توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده و اقتدار تولید داخل را به رخ بکشیم.

 در پایان این همایش از پیشکسوتان عرصه روابط عمومی و همچنین روابط عمومی‌های شرکت‌کننده در برنامه گپ ارتباطی، تقدیر شد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه