از کنفرانس پلنکس کیش حمایت می‌کنیم

از کنفرانس پلنکس کیش حمایت می‌کنیم
کدخبر : 22717

محبوبه ناطق- رئیس انجمن سنگ آهن سخنران کنفرانس پلنکس ۲۰۲۱ در جزیره کیش خواهد بود.

مهندس مهرداد اکبریان رئیس انجمن سنگ آهن درباره کنفرانس پلنکس 2021 در کیش به دنیای معدن گفت: کنفرانس پلنکس 2021 با دعوت از کارشناسان خارجی به عنوان حاضرین و سخنران فرصت مغتنمی را برای تولیدکنندگان حوزه سنگ آهن و فولاد ایران مهیا می‌سازد که به دلیل شرایط کرونا و تحریم مدتی از فضای بازارهای  کشورهای مختلف دور کرده است.

وی افزود: کنفرانس پلنکس می‌تواند به ما تصویر روشنی از آنچه در دنیا اتفاق می‌افتد داشته باشیم همچنین علاقمندیم ببینیم طرف‌های خارجی چه تصوری در مورد ما دارند و برنامه‌هایشان برای ایران چیست.

اکبریان ادامه داد: انتظار می‌رفت تکرار اینگونه کنفرانس‌ها در سال بیشتر می‌بود یا عمق کنفرانس بیشتر می‌شد ولی در همین حد هم این حرکت را یک اتفاق مثبت ارزیابی می‌کنم و به عنوان انجمن سنگ آهن از این کنفرانس حمایت کرده و در آن حضور پیدا می‌کنیم و امیدواریم از آن نتایج خوبی به دست آوریم.

گفتنی است، نخستین کنفرانس بین‌المللی بررسی صنعت فولاد و مواد اولیه (PELANEX) ۲۵ لغایت ۲۶ آبان ماه ۱۴۰۰ در مرکز همایش‌های بین‌المللی جزیره کیش برگزار می‌شود و مهندس مهرداد اکبریان رئیس انجمن سنگ آهن ایران نیز یکی از سخنرانان این کنفرانس خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه