معاون وزیر و رئیس ایدرو خبر داد:

اختصاص ۴۰ میلیارد تومان اعتبار به منطقه ویژه اقتصادی جهرم

اختصاص ۴۰ میلیارد تومان اعتبار به منطقه ویژه اقتصادی جهرم
کدخبر : 23021

معاون وزیر و ر رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران گفت : جهت توسعه منطقه ویژه اقتصادی جهرم ۴۰ میلیارد تومان اعتبار اختصاص می یابد.

به گزارش رصد اقتصادی: محسن صالحی نیا در بازدید از منطقه ویژه اقتصادی جهرم گفت : اقدامات و زیرساخت‌های بسیار مناسبی در منطقه ویژه اقتصادی جهرم فراهم شده است که جهت جذب سرمایه گذار در آن، در صورت نیاز حتی مشارکتی تلاش خواهیم کرد.

صالحی نیا افزود: علاوه بر اختصاص ۱۰ میلیارد تومان جهت تکمیل زیر ساخت های این منطقه، تلاش می‌کنیم تا پیش پرداخت واگذاری زمین به سرمایه گذار به حداقل و اقساط آن نیز طولانی مدت شود.

وی گفت:۳۰ میلیارد تومان دیگر نیز تا پایان سال آینده جهت ایجاد محوطه انبار سرباز گمرکات منطقه ویژه اقتصادی جهرم اختصاص خواهد یافت.

رئیس هیات عامل ایدرو در  همچنین از آمادگی  وزارت صمت جهت معرفی طرح های آمایش این وزارتخانه به متقاضیان برای سرمایه گذاری در این منطقه به صورت مشارکتی و اعطای تسهیلات  خبر داد .

رئیس کمیسیون عمران و نماینده مردم شهرستان های جهرم و خفر در مجلس شورای اسلامی نیز  در بازدید معاون وزیر صمت و هیئت همراه از منطقه ویژه اقتصادی جهرم گفت: این منطقه در مسیر ترانزیتی شمال به جنوب کشور قرار دارد که کوتاه‌ترین، نزدیک ترین و کم هزینه ترین مسیر برای جابجایی کالاها است.

محمد رضا رضایی افزود : جهت جذب سرمایه گذار در منطقه ویژه اقتصادی انگیزه هایی از جمله متعادل سازی قیمت زمین، اعطای تسهیلات مناسب با شرایط آسان، سرمایه‌گذاری وزارت صمت در این مکان به صورت مشارکتی، تکمیل انبارها جهت نگهداری کالا ضروری است.

منطقه‌ ویژه اقتصادی جهرم ، در زمینی به حدود ۳۴۰ هکتار زیر نظر سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در قالب ۲ فاز در حال تکمیل زیر ساخت های توسعه صنعتی و بازرگانی است

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه