ایمیدرو

نگاهی به اقدامات ایمیدرو در بخش زیرساخت طی یک سال گذشته

نگاهی به اقدامات ایمیدرو در بخش زیرساخت طی یک سال گذشته
کدخبر : 23083

عملکرد ایمیدرو در حوزه زیرساخت طی یک سال گذشته حاکی است، این سازمان علاوه بر تامین امور زیربناها برای بخش خصوصی، راهبری اجرای ابَرپروژه انتقال آب خلیج فارس و ایجاد ۱۰ هزار مگاوات ظرفیت جدید نیروگاهی با مشارکت شرکت های بزرگ را در دستور کار قرار داده است.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از روابط عمومی ایمیدرو، تامین پایدار آب معدن و صنایع معدنی، از جمله اقدامات اساسی است که راهبری این مهم از سوی ایمیدرو و سرمایه گذاری آن از سوی شرکت های بزرگ و همکاری بانک ها صورت گرفت.

در سال گذشته قطعات یک تا سه خط انتقال آب از خلیج فارس به فلات مرکزی ایران (سیرجان، سرچشمه و اردکان) افتتاح و سپس عملیات اجرایی ۳ خط انتقال آب از خلیج فارس به استان های خراسان رضوی و اصفهان و همچنین از دریای عمان به سیستان و بلوچستان آغاز شد.

راهبری برای تامین انرژی پایدار

شرکت های وابسته و تابعه با ایمیدرو مهرماه امسال در قالب تفاهم‌نامه همکاری وزارت صنعت، معدن و تجارت و وزارت نیرو، ایجاد حداقل ۱۰ هزار مگاوات ظرفیت جدید نیروگاهی از طریق احداث نیروگاه جدید و تکمیل سیکل نیروگاه‌های موجود را کلید زدند که این اقدام در راستای تامین انرژی پایدار، گامی توسعه ای به شمار می رود

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه