در کنفرانس بین‌المللی Planex۲۰۲۱ در کیش مطرح کرد:

عمر اقتصادی ساختمان ها در تهران و کلانشهرها ۳۰ سال است

عمر اقتصادی ساختمان ها در تهران و کلانشهرها ۳۰ سال است
کدخبر : 23118

​کنفرانس بین‌المللی Planex2021 با موضوع " بررسی صنعت فولاد و مواد اولیه" در مرکز همایش‌های بین‌المللی جزیره کیش آغاز به کار کرد.

به گزارش رصد اقتصادی ، در این کنفرانس منصور یزدی‌زاده مدیرعامل ذوب آهن اصفهان با استقبال از برگزاری کنفرانسی با موضوع تحلیل بازار سنگ اهن و فولاد گفت: سالها است چشم‌انتظار برگزاری چنین همایش‌هایی بودیم و استقبال و اعتماد مهمانان خارجی به برگزاری کنفرانس‌های تحلیلی در ایران نشان از نیاز جدی کشور به چنین اقداماتی دارد.

وی با انتخاب موضوع تولید ثروت در صنعت فولاد و مواد اولیه در سخنرانی خود، افزود: صنعت فولاد همواره بر طیف وسیعی از زندگی مردم تاثیرگذار است، از میزان تاثیر تولید و مصرف فولاد بر زندگی مردم تا ایجاد اشتغال، رفاه و بهداشت برای استان‌هایی که تولیدکننده فولاد هستند.

وی تشریح کرد: به ازای هر دو فرصت شغلی در فولاد، ۱۳ اشتغال غیرمستقیم ایجاد می‌کند.

یزدی‌زاده در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: عمر ساختمان‌ها در تهران و کلان‌شهرها ۳۰ سال و یک دهم عمر ساختمان در اروپا است که سرمایه‌گداری مردم در این بخش را عیراقتصادی می‌کند.

وی با تاکید بر لزوم حفظ محیط زیست توسط صنعت فولاد گفت: با مدیریت بهتر منابع خدادادی اثرات ملموس و غیرملموس تولید فولاد بر محیط زیست را باید کاهش بدهیم.

گفتنی است، کنفرانس بین المللی پلنکس 2021 با حضور تعداد کثیری از مدیران ارشد دولتی، فعالان و اساتید برجسته ایرانی و بین‌المللی، 25 و 26 آبان 1400 در حال برگزاری است.


 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه