منطقه ویژه اقتصادی پیام

تولید ۳۰ میلیون قطعه انواع لوازم روشنایی در منطقه ویژه اقتصادی پیام

کدخبر : 23125

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام از تولید سالیانه ۳۰ میلیون عدد انواع لامپ های کم مصرف و تجهیزات مرتبط با روشنایی در این منطقه خبر داد.

به گزارش رصد اقتصادی  و به نقل از روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام، دکتر نادر ثناگو مِطلق با اشاره به فعال بودن پنج شرکت در زمینه تولید انواع لامپ و تجهیزات مرتبط با آن توسط شرکت های مستقر در این منطقه افزود:  حدود ۳۰ میلیون عدد انواع لامپ و چراغ های LED، کم مصرف، چراغ های پروژکتوری، انواع برد الکترونیکی، محافظ برقی، هواکش برقی و منبع تغذیه الکترونیکی لامپ توسط این شرکت ها تولید می شود. وی با اشاره به اشتغال زایی بیش از ۲۵۰ نفر در این شرکت ها خاطر نشان کرد: بخشی از این شرکت ها در حال توسعه فعالیت های خود هستند که در نهایت موجب افزایش اشتغال زایی و توسعه تولیدات این واحدهای مستقر در منطقه می شود.

ثناگو مطلق در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه توسعه زیر ساخت ها با هدف استقرار هر چه بیشتر واحدهای تولیدی و صنعتی یکی از اولویت های در دست اقدام در این منطقه است تصریح کرد:در کنار این واحدهای تولید کننده انواع لامپ،  تعداد دیگری از صنایع مرتبط با این تولیدات نیز  در حال گرفتن پروانه بهره برداری و راه اندازی واحد های تولیدی خود در پیام هستند.

وی ادامه داد: روند توسعه زیر ساخت ها در منطقه به گونه ای است که امروز شرکت های زیادی به دنبال سرمایه گذاری در پیام هستند که در چند سال گذشته بی سابقه بوده است.

وی ابراز امیدواری کرد با توسعه سرمایه گذاری ها در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام توسط بخش خصوصی در آینده نه چندان، بتوان به چشم انداز منطقه که ایجاد چندین هزار شغل و رشد بیشتر کالاهای تولید داخل دست یابیم.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه