شهرستانی با اشاره به انتصاب جدید در وزارت صمت؛

حضور «محتشمی پور» خبری خوش برای تولید کشور است

حضور «محتشمی پور» خبری خوش برای تولید کشور است
کدخبر : 23268

رضا شهرستانی عضو هیأت مدیره انجمن تولیدکنندگان فولاد در خصوص انتصاب رضا محتشمی پور به عنوان معاون معدنی وزیر صمت گفت: انتصاب وی به این سمت اتفاق بسیار مبارکی برای تولید کشور است زیرا وی شخصی سلامت، صادق و باتجربه است و با توجه به شناخت خوبی که از صنایع معدنی و به خصوص بازار سرمایه دارد، دیگر شاهد اتخاذ سیاست های دستوری و غیرکارشناسی نخواهیم بود و عدالت در زنجیره تولید رعایت خواهد شد.

به گزارش رصد اقتصادی ، رضا شهرستانی در گفت و گو با «کالاخبر» عنوان کرد: به اعتقاد من با انتصاب محتشمی پور در معاونت معدنی وزارت صمت و همچنین سیاست دولت مبنی بر نگاه یکپارچه و عادلانه به کل زنجیره فولاد کشور، او می تواند به عنوان سیاست گذار از معضلات و مشکلاتی احتمالی در این مسیر جلوگیری کند.

رضا محتشمی پور معاون جدید معدنی وزیر صمت

او افزود: در این حوزه تنوع کالاها بسیار زیاد است و در تولید برخی از کالاها در کشور کمبود و در برخی مازاد داریم لذا برای سیاست گذاری در خصوص این کالاها باید فردی کاربلد در راس امور قرار گیرد تا عدالت در کل زنجیره رعایت شود؛ با این تفاسیر به نظر من محتشمی پور می تواند به خوبی در ایجاد عدالت و توازن در زنجیره تولید و بهبود فرآیند های بازار اثرگذار باشد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا آشنایی معاون جدید معدنی وزیر صمت به بازار سرمایه می تواند در خصوص تصمیم گیری های غیربازاری که در گذشته در حوزه معدن و صنایع معدنی مشاهده شده، تاثیرگذار باشد؟ گفت: اتفاقا علاوه بر تجربه بالا و شناخت صنعت، تجربه بالای محتشمی پور در مجموعه بازار سرمایه یک نقطه قوت و دلگرمی برای تولیدکنندگان است چراکه در حضور او دیگر شاهد اقدامات و سیاست های دستوری و یکطرفه برای تنظیم بازار نخواهیم بود و بدون شک خبرهای خوشی در دوران معاونت معدنی جدید برای تولید مخابره خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه