رپرتاژ اگهی /

3 دلیل برای انتخاب سنگ تراورتن در کالاساخت

3 دلیل برای انتخاب سنگ تراورتن در کالاساخت
کدخبر : 23442

سنگ تراورتن یکی از مهم ترین سنگ های ساختمانی در عرصه ساخت و ساز کشور در ایران و جهان هستند. این سنگ ها به خاطر ویژگی های خوبی که دارند باعث می شوند بهترین انتخاب برای نمای بیرونی ساختمان باشند. در ادامه به 3 ویژگی مهم سنگ های تراورتن در کالاساخت اشاره میکنیم.

  1. رنگ بندی

یکی از مهم ترین دلایل انتخاب سنگ تراورتن در ساختمان رنگ بندی این نوع سنگ ساختمانی است. سنگ های تراورتن در کالاساخت دارای بیشترین رنگ بندی را در نوع خود دارند.

رنگ بندی سنگ ها از سفید ترین رنگ ممکن شروع می شود و تا کرم تیره نزدیک به شکلاتی  نیز می رسد و بیشترین طیف رنگی در این بخش را دارد. استفاده از سنگ های تراورتن کرم و سفید در نمای داخلی و خارجی ساختمان بیشترین استفاده دارد. این سنگ های به عنوان سنگ زمینه و اصلی  مورد استفاده قرار می گیرند.

دیگر رنگ های مهم در سنگ های تراورتن رنگ شکلاتی است. این سنگ بعد از کرم و سفید بیشترین استفاده را دارد و در چرخه فرآوری کارخانه جات سنگبری فرآوری می شوند.

سنگ تراورتن رومی

رنگ های دیگر سنگ تراورتن شامل:

  • سیلور (دودی)
  • قرمز
  • لیمویی
  • بژ
  1. برش کاری و ابزار

سنگ های تراورتن به خاطر جنس خود هم خیلی راحت ابزار می خورند و هم به راحتی برش می پذیرند. این سنگ ها به خاطر همین موضوع هم نرده ها و هم مصنوعات سنگی از آن به طور انبود تولید می شوند.

سنگ های تراورتن بهترین انتخاب برای نماهایی با برش و ابزار های زیاد هستند. نماهایی مانند رومی که در آن با استفاده از سنگ باید حجم ها و اجسام سنگی زیاد درست کرد و نیاز به برش هایی خیلی ریز دارند. سنگ تراورتن را به راحتی بنا می تواند حتی روی داربست برش دهد و نیاز به دستگاه و صفحه خاصی نیست.

سنگ تراورتن در نما

قیمت سنگ تراورتن

قیمت سنگ های تراورتن تنوع بالای نیز دارند. این سنگ ها با توجه به رنگ و معدن آن از کم ترین قیمت حال حاضر سنگ های ساختمانی تا بالاترین قیمت را تقریبا دارند و شما با هر بودجه ای که داشته باشید می توانید یک سنگ را انتخاب کنید.

سنگ های تراورتن را می توانید در کالاساخت قیمت به روز آن را مشاهده کنید. کالاساخت تولید کننده انواع سنگ های ساختمانی است و سنگ تراورتن یکی از تولیدات اصلی این شرکت است و همیشه قیمت سنگ و متراژ آن در سایت به روز می باشد.

سعی شده هر سنگی که در بازار فرآوری می شود و خواهان زیادی دارد در لیست قیمت کالاساخت قیمت اصلی و تولیدی آن درج شده و مشتریان عزیز در هر کجای کشور که هستند بتوانند آن را مشاهده کنند.

کالاساخت با جمع آوری تیم پشتیبانی قوی از کسانی که علاقه و دانش خوبی در زمینه ساختمان سازی دارند را جمع آوری کرده و به مشتریان و حتی کسانی که سنگ را قصد تهیه از جای دیگر را نیز دارند راهنمایی های لازم را ارائه دهند.

منبع: کالاساخت

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه