فولاد خلیج فارس

مهمان جدید فرابورس از کدام صنعت است؟

کدخبر : 23595

مدیرعامل شرکت صبا فولاد خلیج فارس گفت: تمام شرکت‌های فولادی با دستور جدید وزارت صمت موظف شدند کل محصولات فولادی خود را از طریق بورس کالا عرضه کنند.

به گزارش رصد اقتصادی: سعید بزرگی، مدیرعامل شرکت صبا فولاد خلیج فارس:تمام شرکت‌های فولادی با دستور جدید وزارت صمت موظف شدند کل محصولات فولادی خود را از طریق بورس کالا ارائه عرضه کنند.

زمانی که در خرید و فروش انحصار وجود دارد، بورس کالا نمی‌تواند نقش زیادی داشته باشد و صرفا این بورس فضایی برای سفته بازی ایجاد می‌کند. اما در بسیاری از بازارها زمانی‌ که تعداد عرضه کننده و خریدار زیاد است، بورس کالا راهکار بسیار خوبی برای معامله است و شفافیت بالایی دارد.

چه کشوهایی که دارای معادن بزرگ فولادی هستند و چه کشورهایی که معدن ندارند با تمام توان تلاش می‌کنند حجم عظیم فولاد را به کشور خود وارد کنند. به طور کلی فولاد بعد از مصرف و تبدیل شدن به قراضه، مجدد وارد چرخه تولید فولاد می‌شود و بخشی از دارایی آن کشور محسوب می‌شود.

اگر این دارایی( فولاد) را از استخراج می‌کنیم، موظف هستیم آن را حفظ کنیم. در حال حاضر این سیاست را در پنل کلی سیاست گذاران کشور نمی‌بینیم. دولت باید این موضوع را مدیریت کند.

ورود صبا فولاد خلیج فارس به فرابورس در آینده خیلی نزدیک انجام می‌شود.

جلسه پذیرش صبا فولاد خلیج فارس در فرابورس با موفقیت انجام شده و منتظر هستیم نامه پذیرش را از شرکت دریافت کنیم.

کالاهای صبا فولاد خلیج فارس به شکل بسیار جذابی به زودی در تابلوی فرابورس درج خواهد شد.

نماد این شرکت هنوز مشخص نشده است. در واقع 2 هفته پیش جلسه پذیرش صبا فولاد در فرابورس با موفقیت تمام شده و منتظر اتمام مراحل اداری داخل شرکت فرابورس هستیم.

یکی از جذاب ترین عرضه های شرکت‌های فولادی در بیش از یک سال گذشته با اطمینان شرکت صبا فولاد خلیج فارس خواهد بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه