مدیر روابط عمومی ایمیدرو در بازدید از غرفه گروه فولاد مبارکه در نمایشگاه ایران‌متافو:

صنعت فولاد از تأثیرگذارترین بخش‌های بومی‌سازی و ارزآوری کشور است

صنعت فولاد از تأثیرگذارترین بخش‌های بومی‌سازی و ارزآوری کشور است
کدخبر : 23901

مدیر روابط عمومی ایمیدرو گفت: حوزه معدن و صنایع معدنی به خصوص صنعت فولاد از تأثیرگذارترین بخش‌های حوزه بومی‌سازی و ارزآوری در کشور است.

به گزارش رصد اقتصادی به نقل از دنیای معدن، محمد سپهر مدیر روابط عمومی ایمیدرو دیروز در بازدید از غرفه گروه فولاد مبارکه در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی متالورژی(ایران‌متافو) در گفت‌وگویی اظهار کرد: نمایشگاه ایران‌متافو یکی از نمایشگاه‌هایی است که عمده شرکت‌های صنایع معدنی در آن حضور دارند.

وی افزود: نمایشگاه ایران‌متافو یکی از مهم‌ترین رویدادهای مهمی است که دستاوردها، توامندی‌ها و ظرفیت‌های شرکت‌ها در آن ارائه شده و همه می‌توانند ضمن بازدید از بخش‌های مختلف آن، از آخرین دستاوردها، پیشرفت‌ها و تحولات مهم این صنایع آگاه شوند؛ حوزه معدن و صنایع معدنی به خصوص صنعت فولاد از تأثیرگذارترین بخش‌های حوزه بومی‌سازی و ارزآوری در کشور است.

مدیر روابط عمومی ایمیدرو با بیان این که بخش عمده‌ای از ارزآوری کشور توسط صنایع معدنی به خصوص فولاد تأمین می‌شود، خاطرنشان کرد: کشور ما ظرفیت‌های خوبی در صادرات دارد و امروز هم صنایع فولادی هستند که برای انتقال آب، احداث نیروگاه و حتی رفع مشکل گاز در حال سرمایه‌گذاری هستند؛ برگزاری این نمایشگاه نقش مؤثری در شناخت چنین ظرفیت‌هایی داشته و باعث ایجاد هم‌افزایی بین شرکت‌ها خواهد شد.

وی با اشاره به اهمیت فعالیت‌های شرکت فولاد مبارکه در صنعت کشور اذعان داشت: مجموعه فولاد مبارکه به عنوان بزرگترین مجموعه فولادسازی کشور در بخش‌های مختلف ورود کرده و گام‌های مؤثری را در ایجاد ارزش افزوده، تأمین مواد اولیه مورد نیاز صنایع پایین‌دستی و سرمایه‌گذاری در زیرساخت‌ها برداشته است؛ امیدواریم در آینده نتایج درخشان‌تری را از اقدامات این مجموعه معظم فولادی کشور شاهد باشیم.

سپهر در پایان با بیان این که روابط عمومی هر مجموعه پل ارتباطی میان جامعه و آن مجموعه است، تصریح کرد: روابط عمومی هر سازمان می‌تواند، ظرفیت‌ها و توامندهای آن مجموعه‌ را به جامعه هدف منعکس کند؛ اقدامات ارزشمندی در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی در موضوعاتی همچون کرونا، زلزله و سیل و... انجام شده و این نشان می‌دهد شرکت‌های فولادی همیشه در کنار مردم بوده‌اند؛ روابط عمومی‌های صنایع فولادی نیز در انعکاس این اقدامات تلاش زیادی انجام داده‌اند که جای تقدیر دارد.ایراسین

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه