به ریاست استاندار یزد و با حضور مدیر فناوری های نوین مالی و فرصت های سرمایه گذاری کشور برگزار شد:

نشست هم اندیشی فعالسازی فناوری های نوین مالی در استان

نشست هم اندیشی فعالسازی فناوری های نوین مالی در استان
کدخبر : 24052

نشست هم اندیشی فعالسازی فناوری های نوین مالی در استان به ریاست استاندار یزد و با حضور مدیر فناوری های نوین مالی و فرصت های سرمایه گذاری کشور برگزار شد.

به گزارش رصد اقتصادی: مهران فاطمی در نشست فناوری های نوین مالی که به منظور بررسی ظرفیت های این حوزه در استان و با حضور عباس جم زر مدیر فناوری های نوین مالی و فرصت های سرمایه گذاری کشور و جمعی از مسئولین بخش دولتی و خصوصی استان برگزار شد، با اشاره به لزوم آینده نگری و توجه به افق های توسعه ای پیش رو، گفت: تشخیص به هنگام و درست نیازها و محورهای توسعه بخش ها و حوزه های مختلف و فراهم سازی زیرساخت ها و مسیر حرکت استان در آن راستا، پیشتازی استان نسبت به سایر مناطق را به دنبال خواهد داشت.
وی با بیان اینکه نشست امروز در راستای آشنایی بیشتر با حوزه فناوری های نوین مالی و پیگیری فعالسازی بخش های این حوزه در چارچوب ضوابط و ظرفیت های قانونی برگزار شد، اظهارداشت: موضوعات مطرح شده در جلسه نیازمند بازنگری و تبدیل به بسته های پیشنهادی قابل قبول متقن، جهت فراهم سازی زمینه های اجرایی آن ها است.
وی افزود: در همین راستا باید کارگروه ویژه ای ذیل معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری و با حضور نظام صنفی رایانه، پارک علم و فناوری، بخش خصوصی و دستگاه ها و نهادهای مرتبط، جهت چکش کاری موضوعات و پیگیری منسجم آن ها شکل بگیرد.
استاندار یزد با اشاره به نگاه ویژه استان به توسعه نیروگاه های خورشیدی و برنامه ریزی برای تولید ۱۰۰۰ مگاوات برق از نیروگاه های خورشیدی، خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۴۰۰ مگاوات از این ۱۰۰۰ مگاوات توسط بخش های مختلف در حال اجرا است که این موضوع می تواند زمینه ای را ایجاد کند و لازم است در این خصوص به یک تصمیم قابل قبولی برسیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه