مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین تکریم و معارفه فرمانده حوزه مقاومت بسیج این شرکت مطرح کرد:

صنعت‌گران باید پیشگام تفکر جهادی و بسیجی باشند/ خط مقدم مقابله با دشمن صنعت است

صنعت‌گران باید پیشگام تفکر جهادی و بسیجی باشند/ خط مقدم مقابله با دشمن صنعت است
کدخبر : 24322

مدیرعامل فولاد مبارکه با بیان این که صنعت‌گران باید پیشگام تفکر جهادی و بسیجی باشند، گفت: با ترویج تفکری که نجات کشور را در توسعه و نوآوری شناسایی می‌کند، می‌توان برای مقابله با دشمن اقدام کرد، چراکه امروز خاکریز و خط مقدم مقابله با دشمن صنعت است.

به گزارشرصد اقتصادی و  به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه، محمدیاسر طیب‌نیا مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین تکریم و معارفه فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید موحدیان این شرکت اظهار کرد: بسیج در نظام مقدس جمهوری اسلامی از نیروهای پرشور و بابصیرت است که توانسته در بزنگاه‌های تاریخی نقش‌آفرینی کند؛ در ذهن تمام افراد جامعه، بسیج با سازندگی و نیروهای جهادی متبلور می‌شود و مشخصه بارز بسیجیان «خلوص» است.

وی افزود: ویژگی‌های بسیجیان را می‌توان در انگیزه بالا، تلاش مضاعف و بصیرت جست‌وجو کرد که شناخت حاصله از آن می‌تواند در راستای تحقق آرمان‌های متعالی تبیین شود و نیاز است که سازمان بسیج شرکت فولاد مبارکه مروج چنین اندیشه‌ای باشد.

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه با اشاره به تنگ‌ناهای اقتصادی موجود در صحنه‌های داخلی و بین‌المللی خاطرنشان کرد: اقدامات جهادی که همواره مورد تأکید مقام معظم رهبری است، باید سرلوحه فعالان حوزه صنعت قرار گیرد و نیاز است که روحیه جهادی در بدنه جامعه و میان اقشار مختلف تسری پیدا کند.

طیب‌نیا با بیان این که مؤلفه نخست هر اقدام جهادی «اخلاص» است، تصریح کرد: مؤلفه‌های دیگری نظیر عقل و تدبیر، عشق، بصیرت و تلاش، از ضروریات حرکت جهادی است و امروز نیز بیش از گذشته نیازمند بسیجیانی هستیم که چنین شاخصه‌هایی را در وجود خود پرورانده‌اند.

وی عنوان داشت: برای عبور از نابسامانی‌های موجود که در اثر فشارهای همه‌جانبه دشمنان نظام به وجود آمده است، ضرورت فعالیت بسیجیانی که در دفاع مقدس از خاک وطن دفاع کرده‌اند، بیش از پیش احساس می‌شود و نیاز است که امروز نیز با بهره‌گیری از این روحیه، در جهت سازندگی و اعتلای ایران اسلامی اقدام کنیم.

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه با اشاره به این که صنعت‌گران باید پیشگام تفکر جهادی و بسیجی باشند، تأکید کرد: شرکت فولاد مبارکه به عنوان بزرگترین واحد صنعتی باید پیشرو و پیشگام روحیه جهادی در صنعت کشور شده و برای به ثمرنشستن این مهم، نیاز است که تفکر بسیجی بین تمام کارکنان شرکت فولاد مبارکه درونی‌سازی شود.

طیب نیا با اشاره به تغییر ابزار جنگ دشمنان با منافع نظام مقدس جمهوری اسلامی ابراز داشت: با ترویج تفکری که نجات کشور را در توسعه و نوآوری شناسایی می‌کند، می‌توان برای مقابله با دشمن اقدام کرد چراکه امروز خاکریز و خط مقدم مقابله با دشمن صنعت است؛ صنعت‌گران با یاد و توکل به خداوند می‌توانند به تحولی دست یابند که در نهایت به رونق تولید در کشور منتج می‌شود.

وی در پایان اضافه کرد: بسیج شرکت فولاد مبارکه باید مروج فرهنگ جهادی باشد چراکه نهادینه کردن این فرهنگ در بین تمام کارکنان این شرکت ضروری است؛ نیاز است که بسیج شرکت فولاد مبارکه در کنار روابط عمومی و دیگر متولیان عرصه فرهنگ با ایجاد تعامل و هم‌افزایی، اهداف مشترک خود را دنبال کنند.

خدمت و جهاد صادقانه در کارنامه بسیج از زمان شکل‌گیری آن تاکنون

سرهنگ علی‌اصغر عطایی فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهرستان مبارکه در این آیین ضمن اشاره به این که پاسداران انقلاب اسلامی در هر زمان و در هر پست و مسئولیتی که باشند به وظیفه خطیر خود که حفظ و ترویج فرهنگ جهادی است، عمل خواهند کرد، گفت: تغییر مسئولیت‌ها و جابه‌جایی افراد صرفاً تغییر سنگر خدمت است و جا دارد از تلاش‌ها و خدمات برادر عزیزمان سرهنگ اکبری در طول نزدیک به ۳ سال فرماندهی حوزه مقاومت بسیج شهید موحدیان فولاد مبارکه تشکر نمایم و برای جناب سرهنگ کریمی که در این سنگر خدمت مشغول به انجام وظیفه خواهند شد، آرزوی موفقیت نمایم.

وی با اشاره به کارنامه درخشان بسیج در طول دوران شکل‌گیری آن از نقش انکارشدنی بسیج در حمایت از اقشار مردم در شرایط سخت از جمله جنگ تحمیلی، سیل و زلزله و حوادث طبیعی و نیز نقش‌آفرینی در برنامه‌های جهادی از جمله تأمین و توزیع بسته‌های معیشتی و کمک به جبهه سلامت کشور در شرایط کرونا گفت و ابراز امیدواری کرد مدیریت فولاد مبارکه همچنان با قوت به حمایت از برنامه‌های فرهنگی و اخلاقی برای کارکنان بپردازد.

حمایت بسیج فولاد مبارکه از محرومان منطقه و تلاش برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت

در ادامه، سرهنگ حبیب اکبری فرمانده سابق حوزه مقاومت بسیج شهید موحدیان فولاد مبارکه با اشاره به فعالیت‌های صورت‌گرفته و عضویت ۵ هزار نفر از نیروهای شرکت فولاد مبارکه در بسیج شرکت اظهار کرد: سعی کردیم طی این مدت در ترویج و نشر فرهنگ ایثار و شهادت بکوشیم و اقداماتی در این خصوص صورت گرفت.

وی افزود: ۱۲ گروه جهادی در پایگاه‌های بسیج شرکت فولادمبارکه به ثبت رسیده که این گروه‌های جهادی به مناطق زلزله‌زده سی‌سخت و همچنین سیستان و بلوچستان اعزام شدند.

فرمانده سابق حوزه مقاومت بسیج شهید موحدیان فولاد مبارکه با اشاره به اخذ مجوز کانون خدمت رضوی تصریح کرد: اقدامات انجام‌شده در پایگاه‌های ۱۳‌گانه بسیج با حسن تعامل روابط عمومی و دفتر هماهنگی تبلیغات اسلامی شرکت فولاد مبارکه انجام گرفت.

لازمه بسیجی بودن اخلاص و کار برای خداست

سرهنگ محمدرضا کریمی هم با اشاره به پیام «بسیج لشکر مخلص خداست» تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب همواره بر خلوص بسیج تأکید دارند و لازمه بسیجی بودن همین اخلاص و کار برای خدا خواهد بود.

وی با اشاره به اخلاص بسیجیان در دفاع مقدس و اهمیت انجام کارها برای خدا گفت: امیدوارم در مأموریت‌های بسیج با همکاری و همیاری همه دغدغه‌مندان بتوانیم به رسالت خود عمل کنیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه