فولاد صنعت بناب

آغاز معاینات ادواری مجتمع فولاد صنعت بناب

آغاز معاینات ادواری مجتمع فولاد صنعت بناب
کدخبر : 24670

در حال حاضر یکی از رایج‌ترین انواع معاینات شغلی، معاینات ادواری سالیانه است که در راستای پیشگیری و شناسایی اولیه و به‌موقع شاغلین مشکوک به بیماری‌های ناشی از کار با هدف صیانت از سرمایه های انسانی مجتمع فولاد صنعت بناب صورت می‌پذیرد...

به گزارش رصد اقتصادی ، در حال حاضر یکی از رایج‌ترین انواع معاینات شغلی، معاینات ادواری سالیانه است که در راستای پیشگیری و شناسایی اولیه و به‌موقع شاغلین مشکوک به بیماری‌های ناشی از کار با هدف صیانت از سرمایه های انسانی مجتمع فولاد صنعت بناب صورت می‌پذیرد، با توجه به فعالیت شبانه‌روزی و بسیار خاص نیروهای شاغل در تمامی حوزه های کاری خصوصا حوزه‌های تولید، معاینات یاد شده به صورت ویژه در دستور کار این شرکت قرار دارد.

در این طرح که با همکاری آزمایشگاه آنالیز بناب صورت می‌گیرد، فرآیند انجام معاینات ادواری شامل پذیرش، تشکیل پرونده، آزمایش کامل خون، تست های عملکردی کبدی، تست هپاتیت، نوار قلب، سنجش بینایی، ادیومتری، اسپیرومتری و . . . برای بیش از ۱۲۰۰ نفر از کارکنان مجتمع فولاد صنعت بناب به صورت کاملاً رایگان انجام می‌شود تا وضعیت سلامت این عزیزان مورد پایش قرار گرفته و در صورت وجود مشکلات احتمالی نسبت به رفع آنها اقدامات بایسته و شایسته در شان و منزلت کارکنان صورت پذیرد. انجام این آزمایشات، تاثیرات مثبت و موثری در راستای غربالگری بیماری‌های ناشی از کار در پی خواهد داشت.

با برنامه‌ریزی‌های انجام شده از طرف واحد HSEE مجتمع برنامه زمانی خاصی برای انجام پروسه یاد شده در واحد بهداری مجتمع انجام و در حال اجرا  می‌باشد.

 با توجه به الزام رعایت پروتکل‌های بهداشتی و محدودیت‌های موجود با هدف پیشگیری از شیوع سویه جدید ویروس کرونا، با هدف به حداقل رساندن ریسک‌های موجود و کاهش زمان از دست‌رفته، مقرر گردیده، نیروهای شاغل در مجتمع بصورت روزانه و با تعداد مشخصی از نفرات، در مرکز بهداری مجتمع، حضور داشته تا اقدامات لازم در خصوص پایش سلامت کارکنان انجام گیرد.

 

روابط عمومی مجتمع فولاد صنعت بناب

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه