شرکت فولاد هرمزگان

شرکت فولاد هرمزگان در مسیر تحول دیجیتال و بهره برداری

شرکت فولاد هرمزگان در مسیر تحول دیجیتال و بهره برداری
کدخبر : 24802

شرکت فولاد هرمزگان در مسیر تحول دیجیتال و بهره برداری از ظرفیت های علم داده، با همکاری پارک علم و فناوری هرمزگان رویداد علم داده را در تاریخ ۲۸ الی ۳۰ دی ماه در شهر بندرعباس برگزار می کند.

به گزارش رصد اقتصادی ، هدف از برگزاری این رویداد، ارائه نقشه راه فولاد هرمزگان در مسیر تحول دیجیتال و ظرفیت های این شرکت در بهره برداری از داده، آشنایی شرکت کنندگان با آخرین دستاوردهای علمی و عملی در حوزه علم داده و ایجاد فضای همکاری بین صنایع، شرکت های مجری خدمات علم داده و دانشگاه ها در سطح استان و کشور است.

 این رویداد که شامل سمینار، کارگاه و مسابقه به صورت حضوری و غیرحضوری می‌باشد، فرصتی است برای علاقه‌مندان به علم داده تا بتوانند در حوزه‌های تحلیل داده، هوش مصنوعی، داده کاوی، انتقال تجربه و غیره به ارتقای سطح دانش خود بپردازند.

 کاربرد داده ها دامنه وسیعی را شامل می شود که در حوزه های مختلف از جمله صنعتی، پزشکی، ارتباطات، کشاورزی، انرژی، علوم اجتماعی، فرهنگی، سیاسی، اقتصادی، بازرگانی، نظامی و آموزشی و ... است بگونه ایکه امروزه مرز و محدودیتی برای کاربرد این دانش در نظر گرفته نشده و زمینه های کاری این دانش را در تمامی عرصه های برخوردار از داده می دانند.

روابط عمومی شرکت فولاد هرمزگان

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه