در دومین گردهمایی مدیران مالی شرکت مطرح شد:

اعلام آمادگی هلدینگ فولاد متیل برای پیاده‌سازی فاز دوم

اعلام آمادگی هلدینگ فولاد متیل برای پیاده‌سازی فاز دوم
کدخبر : 24803

با برنامه‌ریزی و کمک شرکت‌های گروه فولاد متیل، کار استقرار فاز دوم ما‌ژول‌های نرم‌افزار آرین تا ۱۵ اسفند باید به پایان برسد.

به گزارش رصد اقتصادی ،  مدیر امور شرکت‌های گروه فولاد مبارکه با اشاره به اینکه جلسه نخست پایش پیشرفت استقرار نرم‌افزار آرین با حضور مدیران مالی شرکت‌ها با تاکید ویژه بر استقرار سیستم آرین در هلدینگ فولاد متیل بوده، در ادامه افزود: در راستای اجرای سیستم نرم‌افزار آرین در هلدینگ فولاد متیل، شرکت‌های آرین و ایریسا با برنامه‌ریزی لازم و کمک شرکت‌های گروه فولاد متیل کار استقرار فاز دوم ماژول‌های نرم‌افزار آرین را تا ۱۵ اسفند باید به پایان رسانده و شرکت‌ها نیز نرم‌افزارهای قدیمی خود را کنار بگذارند. نبی‌الله فرهمند تصریح کرد: لازم است هرچه زودتر فاز دوم استقرار و اجرای سیستم نرم‌افزار آرین شکل اجرایی به خود بگیرد. البته در این زمینه قرار شد مشکلات و مسائلی که منجر به ایجاد اختلال در استقرار شرکت‌ها و اجرای پروژه‌ها می‌شود، شناسایی و توسط شرکت آرین برطرف شود.

وی تاکید کرد: در صورت بروز مشکل و اختلاف در رابطه با اجرای استاندارد نرم‌افزارها، فصل‌الخطاب در رفع این مشکل، معاونت مالی و اداری هلدینگ فولاد متیل آقای کوهستانی بوده و باید طرفین نظر ایشان را در این رابطه بپذیرند، همچنین لازم است در تصمیم‌گیری‌ها سرعت بیشتری لحاظ شود.

غلامرضا کوهستانی، معاون اداری و مالی هلدینگ فولاد متیل نیز در این جلسه با اشاره به لزوم تکمیل ماژول‌های پایه در شرکت‌های تابعه هلدینگ فولاد متیل اظهار کرد: لازم است ماژول‌های اصلی مانند حقوق و دستمزد، دارایی ثابت و خرید و فروش در مرحله اول پیاده‌سازی کامل و سرعت بیشتری به خود گیرد؛ چراکه باید هرچه سریع‌تر فاز دوم اجرای این نرم افزار در شرکت‌ها انجام شود.

وی تصریح کرد: با توجه به تاکید مدیرعامل محترم هلدینگ فولاد متیل بر اجرایی شدن فاز دوم ماژول‌های آرین، به شرکت آرین نیز اعلام شده تا مواردی  را که از پیشرفت کار و اجرای کامل فاز اول جلوگیری می‌کند شناسایی و موانع را رفع کند.

کوهستانی تاکید کرد: در استقرار فاز دوم ماژول‌های بالغ که مرتبط با امر تولید یا کار اصلی خدمات‌دهی سرویس سنترهاست، لازم است کارشناسان شرکت آرین به صورت میدانی حضور داشته باشند؛ چراکه فاز دوم اجرای این سیستم برای این شرکت‌ها بسیار مهم بوده و لازم است تا با شناخت کافی، کار استقرار ماژول‌های مذکور انجام شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه