رپرتاژ اگهی

فروش لوله pvc در تهران با بهترین قیمت

فروش لوله pvc در تهران با بهترین قیمت
کدخبر : 24839

لوله پی وی سی یکی از معروف ترین لوله های پلیمری است که در صنایع گوناگون کاربرد دارد.

لوله پی وی سی یکی از معروف ترین لوله های پلیمری است که در صنایع گوناگون کاربرد دارد. این لوله به دلیل مزایای فراوانی که دارد در پروژه های ساختمانی و شبکه های فاضلاب مورد استفاده قرار می گیرد. پیمانکاران و خریداران می توانند به صورت اینترنتی خرید عمده و یا خرده لوله پی وی سی را از طریق شرکت ایلیاشیل که ارائه دهنده ی بهترین برند لوله پی وی سی در تهران است انجام دهند. در ادامه در رابطه با انواع لوله و اتصالات پی وی سی و قیمت لوله پلیکا صحبت خواهیم کرد.

فروش لوله pvc در تهران با بهترین قیمت

انواع لوله و اتصالات پی وی سی

لوله پی وی سی بیشترین استفاده را در انتقال آب و فاضلاب و سیم کشی کابل هاب برق و مخابراتی دارد. این لوله ها معمولا خاکستری و یا سیاه رنگ هستند و در مدل های مختلفی تولید می شوند. لوله پی وی سی یا پلیکا از جنس پلیمر است که در ضخامت ها و انعطاف پذیری های متفاوت در بازار موجود می باشند. لوله های پلیکا از نظر ساخت به انواع زیر تقسیم می شوند:

  • لوله های M-PVC: لوله های سخت و مقاومی هستند که نسبت به ضربه بسیار مقاومت دارند و در بخش پوشش سیم های فشار قوی و تصفیه آب کاربرد دارند. ضخامت این لوله ها کمتر است و نسبت به سایر لوله های پی وی سی سبک تر می باشند.
  • لوله های U-PVC: در فرمولاسیون این لوله از هیچ نرم کننده ای استفاده نمی شود به همین علت مقاومت زیادی دارند و برای انتقال سیالات از آن ها استفاده می شود.
  • لوله های O-PVC: این لوله ها دیواره ای با ضخامت کم تری دارند که در استفاده از انرژی و مواد صرفه جویی می شود. این نوع لوله پی وی سی 35 درصد سبک تر از نمونه های دیگر است و در عین حال در مقابل خراش و ترک بسیار مقاوم می باشند.
  • لوله های P-PVC: در ساخت این لوله از نرم کننده استفاده می شود تا آن را نرم و قابل انعطاف کند.
  • لوله های C-PVC: از این لوله برای انتقال سیالات داغ استفاده می شود چرا که توانایی تحمل دمای بالای بسیاری دارند و هم چنین در برابر رشد جلبک و باکتری نیز مقاوم ترند.

دسته بندی دیگر از لوله های پی وی سی از نظر فاشر کاری می باشند که عبارتند از:

  • لوله پی وی سی معمولی با فشار ضعیف: این لوله برای سیستم تهیوه و انتقال آب باران یا همان ناودانی کاربرد دارد.
  • لوله پی وی سی نیمه قوی: برای محافظت ساختمان و فاضلاب استفاده می شود.
  • لوله پی وی سی فشار قوی: از این لوله جهت پوشش کابل های برق و انتقال اسید ها و باز ها در سیستم فاضلاب استفاده می شود.

دیگر کاربرد های لوله پی وی سی عبارتند از سیستم های آبیاری تحت فشار، آب رسانی شهری، آب رسانی از چاه آب و سیستم هواکشی ساختمان.

لوله های پی وی سی به دلیل تنوع زیاد باید اتصالات متنوعی نیز داشته باشند تا بتوان آن ها را در شرایط مختلف نصب کرد. اتصالات لوله پلیکا اغلب چسبی هستند اما برخی دیگر از اتصالات آن شامل اتصالات زانویی برای انتقال لوله در شرایطی که نیاز به ورود لوله به پیچ داریم یا برای نصب انشعابات مختلف ، اتصال سه راه دریچه بازدید برای آزمایش آب بندی و رفع گرفتگى لوله فاضلاب، اتصال سیفون شتر گلویی برای اتصال سرویس بهداشتی به لوله فاضلاب و رابط برطرف کننده ی بو براى ارتباط سیفون به توالت برای آب بندی محل اتصال می باشند.

انواع لوله و اتصالات پی وی سی

از مزایای لوله پی وی سی می توان به این موارد اشاره کرد:

  • مقاومت در برابر خوردگی
  • مقاومت شیمیایی
  • قابلیت نصب سریع و آسان
  • سرعت بالا در انتقال سیالات
  • اتصالات آب بند بدون نشتی
  • عمر طولانی
  • هزینه کم
  • وزن سبک
  • انعطاف پذیری زیاد

قیمت لوله پلیکا

قیمت لوله PVC به میزان مواد اولیه به کار رفته در آن بستگی دارد. هر چه مواد استفاده شده در آن بیشتر باشد مقاومت بالاتری دارد و قیمت آن نیز گران تر است. لوله های پلیکا با فشار ضعیف قیمت ارزان تری دارند که برای سیستم هوا کشی ساختمان ها استفاده می شوند. هم چنین این لوله ها ضخامت کم تری دارند و شامل استاندارد نمی باشند. در هنگام خرید لوله پی وی سی دقت کنید که لوله های با ضخامت زیاد گران تر هستند و کاربرد های مهم تری دارند. علاوه بر مواد اولیه، هزینه های جانبی دیگری نیز از جمله هزینه های گمرک و حمل و نقل و دستمزد و حقوق پرسنل نیز بر قیمت لوله پلیکا تاثیر گذار است. با توجه به نوسانات قیمت در بازار، قیمت روز لوله پلیکا در بورس کالا به صورت روزانه نرخ گذاری می شود و قیمت ثابتی ندارد. جهت اطلاع از لیست قیمت لوله پلیکا می توانید به وب سایت شرکت ایلیاشیل مراجعه نمایید و یا با کارشناسان فروش این شرکت تماس حاصل نمایید.

ایلیاشیل، نمایندگی فروش لوله پی وی سی

مرکز خرید لوله و اتصالات ایلیاشیل نمایندگی فروش لوله پی وی سی در تهران با مناسب ترین و اقتصادی ترین قیمت می باشد که سابقه ی درخشانی در عرضه ی انواع لوله و اتصالات ساختمانی دارد. این شرکت عرضه کننده ی بهترین برند لوله اتصالات پلیکا و نمایندگی پلیمر یاس گلپایگان است. این برند در زمینه تولید انواع محصولات صنعتی، کشاورزی، فاضلاب ساختمانی و شهری و صادرات برق سال های زیادی است که فعالیت دارد و توانسته تمام استاندارد های معتبر داخلی و بین المللی از جمله استاندارد ملی، گواهی نامه های ایزو و سایر استانداردهای لازم را برای تولید محصولات خود به دست آورد و رضایت مشتریان را جلب کند که در استفاده از این برند کیفیت لوله پلیکا را تضمین می‌کند.

ایلیاشیل، نمایندگی فروش لوله پی وی سی

"گروه صنعتی ایلیاشیل با بهره گیری از کارشناسان مجرب شما را در انتخاب با کیفیت ترین اجناس ساختمانی راهنمایی کرده و محصولات مد نظر شما را در اسرع وقت در اختیار شما قرار خواهد داد . ایلیاشیل همچنین توان و سابقه ی همکاری، پخش و تامین کالای پروژه های ساختمانی را از شروع تا پایان پروژه دارد . جهت خرید و ثبت سفارش، می توانید از طبقه بندی های محصولات زیر به مجموعه مورد نظر خود رفته و از مشخصات فنی و قیمت هر محصول اطلاعات کسب کنید."

شرکت یاس گلپایگان اولین و تنها صادر کننده لوله پلیکا در ایران است که نشان از سطح کیفیت معتبر این برند دارد. لوله پلیکا گلپایگان در سایزهای مختلف در بازار عرضه می شود و شما می‌توانید با توجه به نیازی که از آن انتظار دارید، سایز مورد نظرتان را انتخاب کنید. ایلیاشیل خرید اینترنتی لوله پلیکا را نیز برای متقاضیان محترم فراهم نموده است تا به راحتی بتوانند به مجموعه ی وسیعی از انواع لوله و اتصالات پی وی سی دسترسی داشته باشند. ایلیاشیل علائه بر این که مرکز فروش لوله و اتصالات ساختمانی است، کلیه مراحل و اجرای تاسیسات ساختمانی و صنعتی را نیز بر عهده و توان تامین تمام مصالح مورد نیاز شما در پروژه های ساختمانی از ابتدا تا انتهای آن را دارد.

جهت اطلاع از قیمت روز لوله PVC همین حالا می توانید به شماره تلفن های شرکت تماس حاصل نمایید و یا به وب سایت گروه صنعتی ایلیاشیل مراجعه کنید. این شرکت در تلاش است تا با ارائه ی بهترین محصولات با مناسب ترین قیمت و تضمین کیفیت شما را در خرید محصولات مورد نیازتان راهنمایی کند و در اسرع وقت آن را در اختیارتان قرار دهد. مشاوراین و کارشناسان حرفه ای این مجموعه همه روزه آماده ی پاسخگویی به سوالات شما و ارائه ی مشاوره جهت راهنمای حرید لوله و اتصالات ساختمانی می باشند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه