فولاد مبارکه

فولاد مبارکه از شرکای کسب و کار خود تقدیر کرد

فولاد مبارکه از شرکای کسب و کار خود تقدیر کرد
کدخبر : 25005

در پایان نخستین روز نشست هم‌اندیشی فولاد مبارکه با شرکای کسب و کار، این شرکت از مشتریان صنایع بسته‌بندی خود با اهدای لوح تقدیر، قدردانی کرد.

به گزارش رصد اقتصادی و  به نقل از ایراسین، در نشست هم‌اندیشی فولاد مبارکه با شرکای کسب و کار، بیش از ۸۰ نفر از مشتریان صنایع بسته‌بندی این مجموعه شرکت کردند و مسائل، مشکلات و چالش‌های فراروی خود را با مدیرعامل و مدیران شرکت فولاد مبارکه مطرح کردند.

محمد تاجمیرریاحی مدیر فروش داخلی شرکت فولاد مبارکه در پایان این نشست اظهارکرد: فولاد مبارکه به دنبال افزایش قیمت محصولات خود نیست اما رویه عرضه محصول در بورس کالا بسیاری از اختیارات این شرکت را محدود کرده است.

وی افزود: هم‌اکنون خارج از بورس سهمیه‌ای نداریم و باید محصولات خود را در بورس عرضه کنیم اما خواهش ما از مشتریان صنایع بسته‌بندی این است که از خرید محصولات ما در بورس عقب نمانند.

مدیر فروش داخلی شرکت فولاد مبارکه در پایان خاطرنشان کرد: امروز مشتریان فولاد مبارکه بخشی از مشکلات خود را مطرح کردند و بدون تردید این مشکلات تنها با همکاری و تعامل دوجانبه برطرف می‌شود و شرکت فولاد مبارکه به تمام خواسته‌های مشتریان خود به خصوص مشتریان صنایع بسته‌بندی که امروز در این همایش حضور داشتند، رسیدگی خواهد کرد.

شایان ذکر است که در سال تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها نشست هم‌اندیشی فولاد مبارکه و شرکای کسب و کار روزهای ۱۲ و ۱۳ دی ماه سال جاری برگزار می‌شود.

در نخستین روز هم‌اندیشی فولاد مبارکه و شرکای کسب و کار در روز 12 دی ماه سال جاری، نشست مشتریان صنایع بسته‌بندی این شرکت با مدیران فولاد مبارکه برگزار شد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه