فولاد خوزستان

مشکلات ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان بررسی شد

مشکلات ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان بررسی شد
کدخبر : 25006

مشکلات وزرشگاه و باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان بررسی شد.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از  دنیای معدن، عصر دیروز ۱۲ دی ماه ۱۴۰۰ در جلسه ای به ریاست علیرضا مخبر دزفولی قائم مقام مدیرعامل در امور ستادی و مسئولیت های و با حضور حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان، جواد نکونام سرمربی تیم فولاد خوزستان، هومن خورشید مدیرعامل شرکت توسعه اقتصادی فراگیر وفا و جمعی از مسئولان شرکت فولاد خوزستان، باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان، مشکلات باشگاه و ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان مورد بررسی قرار گرفت.

در این جلسه مخبر دزفولی با اشاره به کم نظیر بودن ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان و پر آوازه بودن تیم فولاد خوزستان و کادر فنی حرفه ای آن گفت: نگهداری این مجموعه فاخر فرهنگی ورزشی شاید مهم تر و دشوارتر از ایجاد آن باشد و این مساله باید مورد اهتمام جدی قرار گیرد.

قائم مقام مدیرعامل در امور ستادی و مسئولیت های اجتماعی با اشاره به حمایت های بی دریغ مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان از باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد و تجربه ارزشمند مدیرعامل باشگاه و رفتار حرفه ای سرمربی این تیم  و عزم جزم مدیریت شرکت وفا و همکاری و انسجام همه مدیران ذیربط، نگهداری این مجموعه فرهنگی ورزشی را کاری علمی دانست که باید با تجارب عملی موجود همراه شود.

در ادامه بعد از بحث و تبادل نظر حاضرین در جلسه، تصمیمات موثری در جهت بهبود نگهداری این مجموعه کم نظیر ورزشی و فرهنگی اتخاذ گردید.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه