معاون توسعه سرمایه انسانی و سیستم‌های اطلاعاتی شرکت مس خبر داد:

«مس ِ من» در دسترس کارکنان و بازنشستگان صنعت مس

«مس ِ من» در دسترس کارکنان و بازنشستگان صنعت مس
کدخبر : 25271

«محراب احمدیان» گفت: پورتال سازمانی «مس من» با هدف کاهش فرایندهای اداری، سرعت‌ بخشی به امور کارکنان و بازنشستگان و یکپارچه‌سازی بانک اطلاعاتی شرکت ملی صنایع مس ایران راه‌اندازی شده است.

به گزارش رصد اقتصادی ، معاون توسعه سرمایه انسانی و سیستم‌های اطلاعاتی شرکت مس با تأکید بر اهمیت سیستم‌های اطلاعاتی در مناسبات‌ اداری و سازمانی و مدیریت مؤثر کسب و کار گفت: این ‌سیستم‌ها مانند شریان‌های حیاتی هستند که پیکره سازمان را به مهم متصل می کنند و امکان تهیه گزارشات تحلیلی و داشبوردهای مدیریتی را در لحظه، برای مدیران ارشد و میانی فراهم می‌کنند.

وی با بیان اینکه شرکت مس در راستای تحقق‌بخشی به این‌ مهم، راه‌اندازی پورتال مس را در دستور کار قرار داده است، اظهار داشت: با توجه به نقش تأثیرگذار پرسنل در تکمیل فرایندهای سازمانی و نقش قابل توجه آنها به‌طور مستقیم و غیرمستقیم در فرایندهای سازمانی، این معاونت بر آن شد تا از مجموعه خدمات و سرویس هایی که شرکت مس به پرسنل تحت پوشش ارائه می دهد؛ این پورتال را تهیه تا قابلیت دسترسی آسان و لحظه به لحظه این خدمات را فراهم کند.

به گفته احمدیان در «مسِ من» طیف وسیعی از اطلاعات سازمانی و شغلی و احکام در آن قرار گرفته است و خدماتی همچون کمک هزینه‌ها، صدور دفترچه بیمه، امور پزشکی و سایر امور اداری پرسنل تنها از طریق ثبت‌نام در این پرتال انجام می‌شود.

وی تأکید کرد: با راه‌اندازی این سیستم فقط ارائه کلیه خدمات پرسنلی از طریق ثبت و تأیید در این پرتال امکان‌پذیر است.

 

مس پرس

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه