رئیس شورای اسلامی شهر بافق:

وفاق و همدلی به سرعت عمل، کیفیت و کمیت کار بهبود می‌بخشد

وفاق و همدلی به سرعت عمل، کیفیت و کمیت کار بهبود می‌بخشد
کدخبر : 25328

اعضای شورای اسلامی شهر بافق صبح شنبه ۱۸ دیماه با مجتبی حمیدیان سرپرست شرکت سنگ آهن مرکزی دیدار و پیرامون مسائل و مشکلات شهر با یکدیگر گفتگو کردند.

به گزارش  رصد اقتصادی ،  اصغر رنجبر رئیس شورای اسلامی شهر در این دیدار ضمن تبریک انتصاب حمیدیان به عنوان سرپرست شرکت سنگ آهن مرکزی گفت: مشکلات وجود دارد و انتظار به حل آنان در مدت کوتاه نیست اما مردم باید بدانند که کارها در روند عادی خود در حال انجام است و این سبب همراهی آنان می شود.

رنجبر با بیان اینکه وفاق و همدلی به سرعت عمل،کیفیت و کمیت کار بهبود می بخشد،افزود: مجموعه عظیمی از شهر مرتبط به شرکت سنگ آهن مرکزی هستند و در اقداماتی که برای حوزه مبلمان شهری،عمرانی و فرهنگی اجتماعی شهر انجام می گیرد اثر گذار و مرتبط است.

وی با بیان اینکه شرکت سنگ آهن در دوره های مختلف به مسئولیت های اجتماعی خود عمل نموده است به ویژه در بحران ها و بیماری کرونا که پشتوانه ای برای مردم بوده است،اظهار کرد: اگر مساعدت و همراهی شرکت سنگ آهن نبود با مشکلات جدی در بحث روندکار و درمان مواجه می شدیم.

رنجبر با اشاره به نیاز مساعدت ها در حوزه آموزش و پرورش گفت: ساخت آموزشگاه های خیریه در بافق انجام می گیرد و ۲ مدرسه نیز با مساعدت شرکت سنگ آهن مرکزی احداث می شود و خواستار کمک ویژه در بحث مسئولیت های اجتماعی هستیم.

وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره ایجاد ناآرامی در شهر توسط برخی در فضای مجازی،عنوان کرد: اکنون که زمان وفاق و همدلی برای انجام کارها است به موضوعاتی دامن زده می شود. متاسفانه گاهی از بیرون نگاهی به موضوعات می شود و رسانه ای می کنند. ممکن است در روند هر کاری اشکالات و ضعف های به وجود آید و باید در داخل همان مجموعه براساس قانون برخورد و حل شود.

 

مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن مرکزی

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه