شرکت گهرزمین

قطعی شدن سرمایه گذاری شرکت گهرزمین در خراسان جنوبی

قطعی شدن سرمایه گذاری شرکت گهرزمین در خراسان جنوبی
کدخبر : 25434

استاندار در نشستی با مدیرعامل شرکت گهر زمین از آمادگی خراسان جنوبی برای انجام تمهیدات لازم برای سرمایه گذاری این هلدینگ خبر داد.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از  دنیای معدن، آقای قناعت با اشاره به ظرفیت های معدنی استان، گفت: خراسان جنوبی، بهشت معادن است و ما برای بهره برداری از این ظرفیت های خدادادی از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

 

وی از برنامه های استان در راستای حمایت از سرمایه گذاران گفت و ضمن تشریح اقداماتی که برای تسهیل سرمایه گذاری ها در اولویت برنامه های استان قرار داده، حضور و فعالیت این هلدینگ را در توسعه استان مؤثر خواند.

 

فلاح مدیرعامل شرکت گهر زمین ضمن اعلام آمادگی برای سرمایه گذاری در حوزه معدن و فرآوری معدنی، همراهی استان برای تسهیل شرایط حضور و فعالیت مجموعه را خواستار شد.

 

پیگیری مطالبات این مجموعه در داخل استان و نیز بررسی نحوه سرمایه گذاری آن در نشستی با وزیر صنعت، معدن و تجارت از مصوبات این جلسه بود.

 

شرکت گهر زمین که در زمینه های اکتشاف، استخراج و بهره برداری از معادن سنگ آهن و تولید کنسانتره، گندله و فولاد، مشارکت و سرمایه گذاری در سایر شرکت ها و طرح های معدنی و صنعتی، انعقاد قرارداد های پیمانکاری به منظور ارائه خدمات فنی و مهندسی فعالیت دارد، از جمله سهامداران شرکت انتقال آب به استان نیز می باشد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه