مدیرعامل هلدینگ آتیه فولاد نقش جهان عنوان کرد:

«فولاد تاراز»؛ گامی بلند در مسیر توسعه و افزایش ظرفیت نورد سرد

«فولاد تاراز»؛ گامی بلند در مسیر توسعه و افزایش ظرفیت نورد سرد
کدخبر : 25542

مدیرعامل هلدینگ آتیه فولاد نقش جهان از خط تولید طرح توسعه فولاد تاراز بازدید نمود و در نشستی با مدیرعامل و جمعی از مدیران این شرکت حضور یافت.

به گزارش رصد اقتصادی  مدیرعامل هلدینگ آتیه فولاد نقش جهان از خط تولید طرح توسعه فولاد تاراز بازدید نمود و در نشستی با مدیرعامل و جمعی از مدیران این شرکت حضور یافت.

در این جلسه فروتن و تنی چند از مدیران شرکت، به ارائه گزارش‌های کاملی از میزان تولید و روند مقایسه‌ای آن با تولیدات سال گذشته و همچنین گزارش مقدار فروش و درآمدها و سود آوری شرکت و تشریح مسائل و مشکلات جاری و روند اجرایی طرح توسعه جاری و همچنین برنامه های توسعه آتی این شرکت پرداختند.

در ادامه این جلسه فروتن با اشاره به تاریخچه تشکیل شرکت و نقش مدیرانی که سنگ بنای این شرکت را از سال ۸۷ بنا نهاده اند تا در سال ۱۳۹۵ با ظرفیت اسمی ۲۶۰ هزار تن به بهره برداری برسد، از محصولات این کارخانه به‌عنوان یکی از باکیفیت ترین تولید کنندگان ورق گالوانیزه کشور نام برد.

وی در ادامه به ظرفیت تولید ورق های با پوشش TOC که یکی از ویژگی های ممتاز این کارخانه است پرداخت و به طرح‌های در دست اقدام برای توسعه این محصول به‌ویژه ارتقای ماندگاری رنگ و تنوع رنگ با همکاری تکنولوگ ایتالیایی و با همکاری شرکت توکا رنگ اشاره کرد.

همچنین گزارشی از روند اجرای طرح‌های توسعه ی شرکت و احداث یک خط اسید شویی و دو خط نورد سرد به ظرفیت مجموع ۵۰۰ هزار تن، که موجب ارتقای جایگاه شرکت و قرار گرفتن در جمع نورد کاران کشور می شود ارائه گردید.

فروتن در بخش دیگری از سخنان خود عنوان نمود: با به ثمر رسیدن طرح توسعه شرکت تاراز در سه فاز از شهریور ۱۴۰۱ تا اسفند ۱۴۰۲ علاوه بر تامین کلاف خام مورد نیاز شرکت تاراز و صنایع مختلف کشور، شاهد اشتغال زایی بیش از صدها نفر در این خصوص و جلوگیری از خروج ارز از کشور، را شاهد خواهیم بود. این اتفاق در راستای شعار تمرکز بر تولید که چندین سال است مقام معظم رهبری بر آن تاکید می کنند قطعا باعث خودکفایی و تولید مضاعف خواهد شد.

در ادامه احمد سعید بخش، مدیرعامل هلدینگ آتیه فولاد نقش جهان ضمن قدردانی از تلاش همکاران و اعلام رضایت از عملکرد کلی شرکت، بر اهمیت توسعه شرکت به عنوان یک الزام حیاتی برای شرکت و بکارگیری رویکردهای موثر جهت توسعه فضای شرکت، استفاده از خلاقیت و نوآوری های نیروی انسانی جوان در ارتقای بهره وری و همچنین توجه به تعاملات مثبت منطقه ای به منظور جلب حمایت‌ها از این صنعت رو به رشد در استان چهارمحال و بختیاری تاکید کرد.

 در پایان این بازدید مدیر شرکت ضمن تشکر از حضور چهره های تاثیر گذار در شرکت فولاد تاراز، ابراز امیدواری کرد: با تشکیل بسیج کارگری و بسیج مهندسین در این شرکت بتوانیم با بالا بردن بصیرت و روحیه جهادی در بدنه سازمان و بین همکاران عزیز شرکت فولاد تاراز به ایجاد حس همدلی و همکاری مضاعف دست پیدا کرده و با نیروی جهادی و ارزشی انقلاب اسلامی مسیری هموارتری را در جهت تحقق اهداف شرکت نظاره گر باشیم.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه