فولاد کاوه جنوب کیش

بهره برداری از سه طرح زیرساختی شرکت فولاد کاوه جنوب کیش

بهره برداری از سه طرح زیرساختی شرکت فولاد کاوه جنوب کیش
کدخبر : 25908

صبح امروز سه طرح زیرساختی شرکت فولاد کاوه جنوب کیش به بهره برداری رسید.

به گزارش  رصد اقتصادی ، پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی کشور صبح امروز (۳۰ دی ماه) در مراسم بهره برداری از این طرح ها، گفت: این طرح ها مرحله سوم طرح تأمین و توزیع آب صنعتی، مرحله دوم واحد جداسازی هوا و بهره برداری از تاسیسات جانبی و صنعتی شرکت فولاد کاوه جنوب کیش است.

فتاح با اشاره به اینکه با بهره برداری از مرحله سوم طرح تأمین و توزیع،ظرفیت تولید آب صنعتی این شرکت به ۳۰ هزار متر مکعب در شبانه روز افزایش می یابد، اظهار کرد: تاسیسات جانبی و صنعتی این شرکت شامل پست ها و خطوط انتقال برق، تصفیفه خانه، ایستگاه و خطوط انتقال گاز، ساختمان و جاده سازی است.

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی کشور بیان کرد: با بهره برداری از مرحه دوم واحد جداسازی هوا نیز ظرفیت تولید اکسیژن به ۱۱ هزار مترمکعب در ساعت، نیتروژن به سه هزار متر مکعب و آرگون به ۳۸۰ مترمکعب در ساعت افزایش می یابد.

فتاح با بیان اینکه برای اجرای طرح های زیر ساختی شرکت فولاد کاوه جنوب کیش سه هزار و ۴۲۰ میلیارد تومان هزینه شده است، خاطرنشان کرد: با بهره برداری از این طرح ها زمینه اشتغال ۷۱۰ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم فراهم شد./دنیای معدن

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه