بهرام سبحانی رئیس هیئت مدیره انجمن تولیدکنندگان فولاد

مدیریت دانش؛ عامل برتری شرکت فولاد مبارکه در کشور

مدیریت دانش؛ عامل برتری شرکت فولاد مبارکه در کشور
کدخبر : 26196

رئیس انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران گفت: در نحوه رتبه‌بندی شرکت‌ها، ملاک میزان گردش مالی و فروش در اولویت قرار دارد اما باید به این نکته توجه داشت که شرکت فولاد مبارکه با مدیریت دانش توانسته است به چنین جایگاه برتری در میان ۵۰۰ شرکت دست یابد که در نوع خود بی‌نظیر است.

به گزارش رصد اقتصادی ، بهرام سبحانی در گفت‌وگویی با اشاره به کسب رتبه سوم شرکت فولاد مبارکه در بیست و چهارمین همایش شرکت‌های برتر ایران، اظهار کرد: اهمیت برگزیده شدن شرکت فولاد مبارکه در این رتبه‌بندی مهم است؛ چراکه مواد اولیه پتروشیمی از گاز و نفت تامین می‌شود و ارزش افزوده ایجاد شده در بانک هم از گردش دارایی مردم نشات می‌گیرد. این در حالی است که جایگاه برتری شرکت فولاد مبارکه در صنایع کشور ممتاز است.

وی افزود: در نحوه رتبه‌بندی، ملاک میزان گردش مالی و فروش در اولویت قرار دارد اما باید به این نکته توجه داشت که شرکت فولاد مبارکه با مدیریت دانش توانسته است به چنین جایگاه برتری در میان ۵۰۰ شرکت دست یابد که در نوع خود بی‌نظیر است.

 بیست و چهارمین همایش شرکت‌های برتر ایران، بیست و چهارمین سال رتبه‌بندی IMI-۱۰۰، به همت سازمان مدیریت صنعتی ایران در مرکز همایش‌های صداوسیما برگزار شد. در این همایش از میان شرکت‌های ارزیابی شده، ۵۰۰ شرکت برتر ایران شناسایی و معرفی شدند.

هدف تدوین فهرست شرکت‌های برتر از سوی سازمان مدیریت صنعتی ایران، شفاف‌سازی فضای کسب‌وکار و جایگاه اقتصادی شرکت‌های ایرانی و رتبه‌بندی آن‌ها از نظر میزان تاثیرگذاری در اقتصاد ملی با هدف گسترش رقابت در فضای کسب‌وکار بنگاه‌های اقتصادی اعلام شده است.ایراسین

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه