پیام تبریک سرپرست مدیریت عامل ذوب آهن اصفهان

بمناسبت آغاز دهه مبارک فجر و فرا رسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

بمناسبت آغاز دهه مبارک فجر و فرا رسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی
کدخبر : 26411

سرپرست مدیریت عامل ذوب آهن اصفهان با صدور پیامی، آغاز دهه مبارک فجر و فرا رسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به تلاشگران شرکت و خانواده بزرگ ذوب‌آهن اصفهان تبریک گفت.

دهه مبارک فجر، تجلی حماسه ماندگار و الهام‌بخشی ملتی است که صفحه‎ای زرین در تاریخ حیات ایران عزیز گشود و شکوفه‌های روح‌نواز و جان‌بخش بهار انقلاب، مشام وفاداران راستین آزادی و عدالت را عطرآگین ساخت.

با پیروزی انقلاب اسلامی تحول عظیمی در عرصه‎های اجتماعی، فرهنگی و علمی صورت گرفت و در این راه دستاوردهای شگرفی پدید آمد. از رهگذر تلاش‌های متعهدانه شما ذوب‌آهن اصفهان نیز تحولات زیادی را تجربه کرد و دستاوردهای بزرگی نصیب خود و کشور عزیزمان به ارمغان آورد.

ستاره نقش زیبای ذوب‌آهن و ذوب‌آهنی برای همیشه بر بلندای بنای بدیع و تارک تاریخ این سرزمین خواهد درخشید و نام آن‌ها از دوران دفاع مقدس تا احداث صنایع فولادی و سایر صنایع به نیکی جاودانه و ماندگار خواهد بود.

در آغاز بهاری دیگر از دهه مبارک فجر، یاد امام خمینی (ره) و شهدای والامقام‌مان را گرامی می‌دارم و با خالصانه‌ترین شادباش‌ها به پیشگاه یکایک شما عزیزان، تقارن مسئولیتی جدید در شرکت ذوب‌آهن اصفهان با آغاز دهه مبارک فجر را، با اتکال به خدا و تکیه بر همدلی و تلاش شما به فال نیک گرفته و مطمئنم با همدلی و همبستگی در جبهه صنعت، سربازان لایقی برای ولایت خواهیم بود.

با تجدید  احترام خدمت خانواده بزرگ ذوب‌آهن اصفهان شادکامی، کامیابی و روزهایی سرشار ازسعادت و سلامت برای همگان  آرزومندم

 

ایرج رخصتی

سرپرست مدیریت عامل ذوب آهن اصفهان

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه