مدیر فولاد سبا در نشست هم‌اندیشی فولاد مبارکه و شرکای کسب‌ و کار عرصه لوله‌ و پروفیل:

تعامل تولیدکنندگان و مشتریان باعث رشد دو طرفه خواهد شد

تعامل تولیدکنندگان و مشتریان باعث رشد دو طرفه خواهد شد
کدخبر : 26540

مدیر فولاد سبا گفت: تعامل تولیدکنندگان و مشتریان باعث رشد و تکامل هر دو طرف خواهد شد.

 

به گزارش رصد اقتصادی، محمود محمدی فشارکی مدیر فولاد سبا در گفت‌وگویی درباره نحوه تعامل فولاد سبا با مشتریان اظهار کرد: تعامل تولیدکنندگان با مشتریان باعث رشد و تکامل هر دو طرف می‌شود و از یک سو نیازهای مشتریان به محصولات جدید در آینده به واحدهای تولیدی انتقال می‌یابد. از سوی دیگر علاوه بر آشنایی مشتریان با توانمندی واحدهای تولیدی، می‌توانیم مشخصات محصولات موجود در سبد توسعه محصول خود را به آن‌ها عرضه کنیم تا بتوانند در آینده در صنایع از آن استفاده کنند.

وی درباره چالش‌های پیش روی فولاد سبا گفت: بخشی از چالش‌ها سراسری هستند که از جمله آن‌ها می‌توان به محدودیت‌های انرژی شامل گاز، برق و در فصل تابستان آب اشاره کرد. محدودیت مواد اولیه نیز از دیگر محدودیت‌های عمده است.

مدیر فولاد سبا اظهار کرد: محدودیت‌های انرژی با تدابیری که فولاد مبارکه اتخاذ کرده، در حال حل شدن است که از جمله این تدابیر می‌توان به ایجاد یک نیروگاه و سرمایه‌گذاری در بخش تولید انرژی‌های تجدیدپذیر برای محدودیت برق اشاره کرد. در بخش آب نیز با سرمایه‌گذاری که برای انتقال آب از خلیج فارس به اصفهان انجام شده بخش زیادی از این محدودیت حل خواهد شد.

محمدی فشارکی درباره برنامه فولاد سبا برای سال ۱۴۰۱ اظهار کرد: با توجه به اینکه در سال ۱۴۰۰ برنامه توسعه‌ مجتمع فولاد سبا را کامل کردیم، برنامه ما برای سال ۱۴۰۱، تولید یک میلیون و ۵۰۰ هزار تن ورق گرم است. فولاد سبا پس از شرکت فولاد مبارکه دومین تولیدکننده ورق گرم در کشور بوده و وظیفه دارد در تولید اکثر ورق‌های با ضخامت ۲ و کمتر از ۲ میلی‌متر، سبد محصولات فولاد مبارکه را کامل کند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه