در همایش تجلیل از مدیران برتر صنعتی و معدنی استان کرمان؛

شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر به عنوان واحد نمونه سال ۹۹ انتخاب شد

شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر به عنوان واحد نمونه سال ۹۹ انتخاب شد
کدخبر : 26727

همایش تجلیل از مدیران برتر صنعتی و معدنی استان کرمان و گرامیداشت روز صنعت و معدن و هفته صنایع کوچک با حضور استاندار کرمان، رییس سازمان صمت کرمان، رییس خانه صنعت کشور و جمعی از مدیران واحدهای صنعتی و معدنی استان، پنجشنبه هفته گذشته در تالار وحدت دانشگاه باهنر کرمان برگزار و طی مراسمی، از واحدهای نمونه صنعتی استان تجلیل شد.

به گزارش  رصد اقتصادی ، در این مراسم شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر از بین واحدهای نمونه صنعتی بالای ۱۰۰ نفر؛ به عنوان واحد نمونه سال ۹۹ انتخاب و معرفی شد.

واحدهای نمونه صنعتی، واحدهایی هستند که شاخص‌های ارزیابی عملکرد را با بهترین کیفیت اجرایی نموده و با ارسال فرم هایی که این شاخص ها را به ارزیابی می گذارند؛ به عنوان واحد نمونه صنعتی انتخاب می شوند. 

افزایش تولید، تامین به موقع مواد اولیه مورد نیاز فولادسازان داخلی، تلاش برای تکمیل زنجیره اشتغال، افزایش فروش و... از جمله عواملی هستند که موجب شد شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر بتواند عنوان واحد نمونه صنعتی سال ۹۹ استان کرمان را به خود اختصاص دهد. شاخص های مذکور، سطح کیفیت عملکرد شرکت توسعه آهن و فولاد کشور را در بین سایر واحدهای صنعتی سراسر کشور تا سطح قابل توجهی بالا برده و بر افزایش راندمان این مجموعه کمک می کند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه