چادرملو

پیشنهاد مدیر عامل چادرملوبرای تشکیل کنسرسیوم اکتشاف و استخراج

پیشنهاد مدیر عامل چادرملوبرای تشکیل کنسرسیوم اکتشاف و استخراج
کدخبر : 26730

مهندس ناصر تقی زاده مدیر عامل چادرملو در مراسم آغاز عملیات 48 طرح بزرگ صنعتی و معدنی کشور که با حضور رئیس جمهور برگزار شد،پیشنهاد تشکیل کنسرسیومی متشکل از شرکت های بزرگ معدنی و فولادی به منظور برون رفت از مشکل سرمایه گذاری در امر اکتشاف و استخراج و تامین پایدار مواد اولیه واحدهای صنعتی ارائه کرد که مورد استقبال فعالان این حوزه قرار گرفت.

به گزارش  رصد اقتصادی ، مدیر عامل چادرملو با اشاره به ظرفیت بالای سرمایه گذاری و تجهیزاتی شرکت های بزرگ معدنی و صنعتی کشور تصریح کرد هدف: از ارائه این پیشنهاد، حمایت و مشارکت در عملیات اکتشاف و استخراج پهنه های معدنی جدید ، فارغ از شرایط انحصار و مالکیت آنها برای سرعت بخشی به حل چالش کمبود مواد اولیه اعم از عناصر فلزی و غیر فلزی می باشد .

مهندس تقی زاده افزود: شرکت چادرملو در اقدامی عملی نسبت به خرید هشت دستگاه حفاری تا عمق 2700 متر اقدام نموده که در حال حاضر در چند پهنه معدنی مشغول بکار هستند در عین حال با اعتقاد به ضرورت داخلی سازی تجهیزات و قطعات صنعتی و معدنی یک دستگاه از این ماشین آلات حفاری برای انجام مهندسی معکوس و داخلی سازی در اختیار یکی از شرکت های بزرگ ماشین سازی کشور قرار گرفته است .

 

گفتنی است در ششمین روز از ایام دهه فجر انقلاب اسلامی طی مراسمی در سالن همایشهای صدا و سیما از 48 طرح بزرگ صنعتی و معدنی با سرمایه گذاری ۴۶۸ هزار میلیارد تومان رونمایی شد .

 

این رویداد مهم به همت کارگروه پیشرانان پیشرفت ایران بر اساس مدل تفاهم و همکاری دولت و شرکتهای بزرگ اتفاق افتاد. بر اساس این مدل دولت نقش هدایت کننده، مانع زدا و ناظر عالی و شرکتها متعهد به سرمایه‌گذاری و اجرا گردیدند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه