شرکت توسعه فرآوری صنایع و معادن ماهان سیرجان

کسب رتبه هشتم شرکت ماهان سیرجان در گروه اکتشاف، استخراج و خدمات جنبی

کسب رتبه هشتم شرکت ماهان سیرجان در گروه اکتشاف، استخراج و خدمات جنبی
کدخبر : 26771

بیست و چهارمین همایش شرکت های برتر IMI۱۰۰ ، ۴ بهمن‌ماه ۱۴۰۰ با حضور مقامات کشور و مدیران شرکت‌های برتر ایرانی در محل سالن همایش‌های صدا و سیما برگزار شد و شرکت توسعه فرآوری صنایع و معادن ماهان سیرجان توانست در گروه اکتشاف، استخراج و خدمات جنبی رتبه هشتم را کسب کند.

به گزارش رصد اقتصادی  این رتبه بندی هر ساله از سوی سازمان مدیریت صنعتی کشور انجام می‌شود و طی آن ۵۰۰ شرکت برتر کشور که در حوزه های مختلف در حال فعالیت هستند معرفی می شوند.

در این رتبه بندی شاخص فروش و درآمد در کنار ۳۲ شاخص از جمله تولید و فروش، توجه به مسئولیت اجتماعی، حرکت به سمت اقتصاد سبز و ... معیار ارزیابی و رتبه‌بندی شرکت های برتر در بیست و چهارمین سال متوالی بود و  بر اساس شاخص‌های کمی که داده‎ های آن توسط نرم‌افزار استخراج شده است شرکت های حاضر رتبه بندی شدند. که  شرکت ماهان سیرجان با رشد ۲۵۰ درصدی نسبت به سال ۹۸؛ حائز رتبه ۱۱۶ شد. در رتبه بندی انجام گرفته، بانک گردشگری و هلدینگ ماهان نیز به ترتیب موفق به کسب رتبه های ۵۲ و ۷۱ شدند و در جمع ۱۰۰ شرکت برتر قرار گرفتند.

شرکت توسعه فرآوری صنایع و معادن ماهان سیرجان به عنوان یکی از شرکت های گروه مالی گردشکری و بازوی اجرایی هلدینگ ماهان در بخش معدن مشغول به فعالیت می باشد.

گفتنی است در این رتبه بندی  ۱۰ شرکت برتر ایران عبارت بودند از: شرکت شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، بانک ملت، شرکت فولاد مبارکه اصفهان، شرکت پالایش نفت بندرعباس، شرکت سرمایه گذاری پارس آریان، شرکت سرمایه گذاری غدیر، شرکت ایران خودرو، شرکت گروه مپنا، بانک صادرات ایران و شرکت گروه گسترش نفت و گاز پارسیان.

 

روابط عمومی شرکت توسعه فرآوری صنایع و معادن ماهان سیرجان

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه