مدیرعامل فولاد هرمزگان عنوان کرد:

توسعه صنعت فولاد با هدف محرومیت زایی و اشتغال زایی

توسعه صنعت فولاد با هدف محرومیت زایی و اشتغال زایی
کدخبر : 26878

معروفخانی گفت: میدوارم با افزایش توسعه و تولید و اشتغال زایی در راستای توسعه استان محروم هرمزگان قدم های بزرگی را بردارند.

به گزارش رصد اقتصادی: دکتر معروفخانی، مدیرعامل فولاد هرمزگان، در آیین رونمایی از چهار طرح توسعه این شرکت گفت: اگر همراهی فرماندار همکاران و استاندار نبود در سالی که متاسفانه شرایط قطعی‌برق و کاهش گاز همه صنعت فولاد کشور را تحت تاثیر قرار داده ما به همت مسئولان کمترین آسیب را متحمل نمی شدیم.

وی افزود:  امروز در دهمین سالروز تاسیس و افتتاح و بهره برداری از فولاد هرمزگان و عملکرد ۱۱ ماهه ما در سال ۱۴۰۰ میدرخشد اگر ثبت رکوردها در همه  آیتم ها همچون تولید، فروش و… رقم خورد به همت همکاری و همراهی معاونین، مدیران و تک‌تک کارگردان دلسوز خطه استان هرمزگان است.

معروفخانی عنوان کرد: کارگردان در بدترین شرایط آب و هوایی با جان و دل تلاش کردند تا چنین رکوردهای ارزشمندی  ثبت شود. اگر امروز شاهد آغاز ۴ طرح توسعه در فولاد هرمزگان هستیم به همت مرد والای آهنین و مدیر جهادی و انقلابی جناب آقای دکتر طیب نیا در مجتمع فولاد مبارکه بوده است.

مدیرعامل فولاد هرمزگان تصریح کرد:  در کوتاهترین زمان مدیریت ایشان،  تاکید جدی بر بحث توسعه وجود داشت و بنابر تأکیدات ایشان باید ظرف چند ماه کوتاه تمام طرح های توسعه ای آغاز شود. در حالی که آرزوی چند ساله مردم نجیب هرمزگان است  شاهد تولید پیشرفت ترین فولاد کشور هستیم.  بی شک در ماه های آینده طرح های بزرگ تر و مهم تر در استان هرمزگان کلید خواهد خورد.

وی خاطرنشان کرد: همه معاونین فولاد مبارکه همت دارند تا طرح‌های توسعه در آینده بیش از پیش رقم بخورد چون فلسفه وجودی فولادمبارکه ایجاد توسعه‌ ها و زیرساخت ها و صنعتی شدن کشور است.

 در این میان از اعضای هیئت مدیره به ویژه آقای عطایی پور تشکر ویژه دارم چرا که از زمانی که سکان مدیریت را بر دست گرفتند همواره ما را حمایت کردند تا بتوانیم  توسعه های از پیش برنامه ریزی شده را محقق سازیم.امیدوارم با افزایش توسعه و تولید و اشتغال زایی در راستای توسعه استان محروم هرمزگان قدم های بزرگی را بردارند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه