فولاد مبارکه

ثبت رکورد جدید روزانه انتقال تختال در فولاد مبارکه

ثبت رکورد جدید روزانه انتقال تختال در فولاد مبارکه
کدخبر : 27253

ناحیه فولاد‌سازی فولاد مبارکه در بهمن ماه جاری توانست در زمینه انتقال تختال از انبارهای بیرونی به نوردگرم به رکوردی جدید دست یابد. رئیس آماده‌سازی تختال ناحیه فولادسازی فولاد مبارکه گفت: در ادامه عملکرد ناحیه فولادسازی پس از تولید انبوه تختال با ضخامت ۳۰۰ میلی‌متر، واحد آماده‌سازی تختال رکورد جدید انتقال تختال از انبارهای بیرونی به نورد گرم را در ایام دهه فجر به نام خود ثبت کرد.

به گزارش  رصد اقتصادی، محسن احمدی اعلام کرد: واحد آماده‌سازی تختال ناحیه فولادسازی با ثبت رکوردهای دیگر در زمینه حمل تختال به ناحیه نورد گرم به تعداد ۴۲۵ عدد تختال و تناژ ۸۳۰۰ تن و ۴۳۷ عدد تختال به تناژ ۷۱۲۰ تن در بهمن‌۱۴۰۰ را در سال «تولید، پشتیبانی و مانع‌زدایی» به نام خود ثبت کردند.

وی با اعلام این خبر افزود: در ادامه عملکرد موفقیت‌آمیز ناحیه فولادسازی پس از تولید انبوه تختال با ضخامت ۳۰۰ میلی‌متر در دی‌ماه، واحد آماده‌سازی تختال رکورد جدید انتقال تختال از انبارهای بیرونی به نورد گرم را در ایام مبارک دهه فجر به نام خود ثبت کرد.

احمدی ضمن اشاره به حمایت‌های ناحیه فولادسازی و ریخته‌گری مداوم و واحد آماده‌سازی تختال، اصلاح فرآیندهای موجود را از عوامل اصلی این موفقیت برشمرد و ابراز امیدواری کرد با برنامه‌ریزی صورت‌گرفته و واحدهای پشتیبانی شرکت فولاد مبارکه، عملکرد مطلوبی  تا پایان سال ۱۴۰۰ در زمینه حمل اسلب ثبت شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه